خبرگزاری کار ایران

اگر گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

آزادی: بازی مقابل قهرمان برای ما حکم فینال را دارد / برابر استقلال دوبرابر مسابقات قبلی بهتر عمل می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۷۲

مهاجم جوان تیم آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد در رویارویی با تیم سابقش به سه امتیاز حساس دست پیدا کنند.

محمدرضا آزادی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری تیم آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: طی چند هفته گذشته شاید بدشانس بودیم که نتیجه دلخواه را به دست نمی آوردیم، باید در ضربات آخر بیشتر دقت می کردیم، در بازی مقابل صنعت نفت تمرکز لازم را داشتیم و عملکرد مناسبی ارائه کردیم تا برنده بازی باشیم. خیلی خوشحالم که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم و چند پله صعود کردیم.

مهاجم آلومینیوم درباره اعتراض تیم حریف به عملکرد داور، گفت: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد چون داور هم انسان است ولی سعی کردند که در این مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشند. صحنه گل ما، دروازه بان با توپ وارد دروازه شد که گل به درستی اعلام شد. مقابل دروازه بودم و دیدم که گل صحیح بود. روی صحنه ضربه‌ای که خودشان زدند و معتقد بودند که گل باید اعلام می شد، توپ روی خط بود و آقا وحید محمدزاده توپ را به موقع دفع کردند.

آزادی درمورد رویارویی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: در نیم فصل اول که استقلال بودم آلومینیوم مقابل استقلال خوب بازی کرد و الان که استقلال قهرمان شده، مطمئنا به دنبال یک نتیجه خوب هستند که بگویند الکی قهرمان نشده اند. تمام سعی ما هم این است که بالای جدول بمانیم و با تمام وجود در این مسابقه حاضر می شویم تا سه امتیاز را کسب کنیم؛ این مسابقه حساس تر از بازی های قبل است. به نوعی می توانم بگویم که بازی استقلال برای ما مثل یک فینال است.

مهاجم سابق استقلال درباره انگیزه های شخصی در رویارویی با تیم سابقش عنوان کرد: قطعا انگیزه بالایی برای این بازی دارم و سعی می‌کنم که بهترین روز خودم را رقم بزنم. تلاش دارم در این مسابقه دوبرابر بازی های قبلی عملکرد مناسبی داشته باشم.

آزادی درمورد تقابل با شاگردان فرهاد مجیدی اضافه کرد: استقلال تیم قهرمان لیگ است و دوباره باید بگویم که الکی قهرمان نشده اند. تیم منسجم و یکدل دارند که با تمام وجود بازی می کنند، قطعا بازی آسانی نداریم ولی ما هم فوتبال سالم بازی می کنیم و مهره ها و کادرفنی خوبی داریم. تلاش داریم که سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

برای فصل آینده چه برنامه ای داری؟ آزادی در پاسخ به این سوال گفت: من با آلومینیوم قرارداد دارم و فعلا فکری در این باره ندارم. یک فصل دیگر از قراردادم مانده و اصلا به این مسائل فکر نمیکنم چون فقط به سه بازی پیش رو فکر می کنم. 

اگر گل بزنی مقابل استقلال خوشحالی می کنی؟ مهاجم جوان در این باره هم اظهار داشت: مسلما نه. هر شخصی سلیقه ای دارد و من تلاشم این است که بهترین عملکرد خودم را برای تیمم داشته باشد تا نتیجه مناسبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز