خبرگزاری کار ایران

فروزان: کسر امتیاز، بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در کورس قهرمانی بودیم/ وقتی مربی سخت‌گیری مثل قلعه‌نویی من را در سه تیم مختلف انتخاب کرده یعنی عملکردم خوب بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۲۷

گلر تیم گل گهر سیرجان در مورد نتایج دیدارهای اخیر و درخشش خودش در ترکیب این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن فروزان یکی از گلرهای شاخص لیگ بیست و یکم بوده که در فصل جاری در ترکیب گل گهر توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و چند باری هم امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی از او تمجید کرده است. فروزان در دو هفته اخیر چهره ویژه دیدارهای تیمش بوده و مقابل آلومینیوم و مس رفسنجان بارها با واکنش‌های به موقع ناجی دروازه شده تا سیرجانی‌ها بتوانند از دو بازی سخت 6 امتیاز مهم کسب کنند و به رتبه چهارم جدول برسند. به همین بهانه با او گفتگویی انجام دادیم که می‌خوانید:

فروزان در مورد نتایج خوب هفته‌های اخیر گل گهر اظهار داشت: خدا را شکر که زحمات بازیکنان و کادرفنی دارد نتیجه می‌دهد و گل گهر این هفته‌ها به نتایجی که استحقاقش را دارد می‌رسد. ما خیلی از هفته‌هایی که نتیجه نگرفتیم هم به حقمان در زمین نرسیدیم و بدشانسی و برخی اشتباهات داوری باعث شد نتیجه بازی‌ها مطابق با کیفیت فنی که تیم ما ارائه می‌دهد نباشد و اگر اینطور نبود امتیازات بیشتری جمع کرده بودیم. در مورد دو بازی اخیر خدا را شکر که توانستیم شش امتیاز حساس مقابل دو تیم خوب لیگ برتر کسب کنیم که یکی از آنها فینالیست جام حذفی بود و دیگری یکی از پدیده‌های این فصل و من بعید می‌دانم هیچ تیم دیگری می‌توانست در این دو هفته پیاپی از این دو تیم شش امتیاز بگیرد و این کار از گل گهر برآمد.

وی در مورد درخشش خودش در ترکیب تیم در این دو بازی عنوان کرد: ممنونم ولی من کار خاصی انجام ندادم و فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. من هر بازی که به زمین می‌روم همه فکر و ذکرم این است که به تیمم کمک کنم و بتوانم اگر فرصتی بود با مهار آن نقش خودم را در زمین ایفا کنم. یک بازیکن وظیفه‌اش پاس دادن است و یک نفر وظیفه دارد گلزنی کند و وظیفه من هم این است که اگر توپی آمد اجازه ندهم وارد دروازه شود و من هم وظیفه خودم را انجام دادم.

گلر گل‌گهر در مورد تمجید قلعه‌نویی از عملکردش در بازی با مس رفسنجان گفت: امیرخان همیشه به من لطف دارد و خوشحالم امسال بعد از تراکتور و استقلال برای سومین بار و در سومین تیم افتخار شاگردی ایشان را دارم. امیر قلعه‌نویی مربی سخت پسندی است و وقتی یک بازیکن را در سه تیم مختلف انتخاب می‌کند حتما از عملکردش راضی بوده است. من هم ارزش کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی  را می‌دانم که هر وقت من را خواسته و شرایطش فراهم بوده در پذیرفتن پیشنهاد این تیم‌ها تردید نداشتم. در بازی با مس رفسنجان هم همانطور که گفتم کاری را انجام دادم که برای کمک به تیم از دستم بر می‌آمد.

وی در مورد نتایج گل گهر در لیگ بیست و یکم و شانس این تیم برای کسب عنوان چهارمی توضیح داد: گل گهر امسال از بهترین تیم‌های لیگ بود و واقعاً به حقش نرسید. شما نگاه کنید حساب سه تیم بالای جدول از لحاظ مهره و هزینه و سایر موارد جداست و به جز آنها کسب رتبه چهارم جدول یک نتیجه خیلی خوب برای تیمی مثل گل گهر است. این را هم فراموش نکنید که همانطور که گفتم ما امتیازات زیادی بابت بدشانسی و اشتباهات داوری از دست دادیم. آن هفت امتیاز را هم که به ناحق از ما کم کردند و بعد از آن هم شرایط روحی تیم متزلزل شد و چند امتیاز دیگر به دنبال آن از دست دادیم و همان‌ها را هم اگر حساب کنید گل گهر می‌توانست این فصل مدعی قهرمانی باشد. ابتدای فصل هم مشکلات دیگری داشتیم و سه ماه سرمربی و مربی تیم کنارمان نبودند و همین هم تاثیر زیادی روی نتایج ما داشت. حساب کنید اگر این مشکلات نبود گل گهر الان چند امتیاز داشت و کجای جدول ایستاده بود.

گلر گل گهر در مورد سه هفته باقی مانده لیگ برتر گفت: ما سه بازی سخت در این سه هفته پایانی داریم. نفت مسجد سلیمان که برای ماندن در لیگ می‌جنگد و چیزی برای از دست دادن ندارند و قطعاً مقابل ما انتحاری بازی می‌کنند. هوادار و ذوب آهن هم از تیم های خوب لیگ هستند که دیدید حتی مقابل استقلال و پرسپولیس هم به این راحتی امتیاز نمی‌دهند و قطعاً کار ما سخت است ولی گل گهر روی دور برد افتاده است و همه هدف ما این است که 9 امتیاز باقی مانده را کسب کنیم و در بهترین شرایط ممکن فصل را به پایان برسانیم و امیدوارم لیگ را با 51 امتیاز تمام کنیم.

فروزان در مورد آمار کلین شیت‌هایش و اینکه همیشه به این مسائل اهمیت می‌دهد گفت: من این فصل 11 کلین شیت داشتم و می‌توانست این آمار بالاتر از این هم باشد. البته تمرکز من روی رکورد و امتیازات شخصی نیست و هدفم در ابتدا کمک به گل گهر است و در درجه دوم شاید به این رکوردهای شخصی اهمیت بدهم که آن هم انگیزه‌ای است برای کمک کردن به تیم و اینطور نیست که یک طرز تفکر خودخواهانه باشد. هر گلری هم بگوید به آمار و ارقام اهمیت نمی‌دهد فکر نمی‌کنم حرف درستی زده باشد. به هر جهت من امسال به یک تیم جدید و یک شهر جدید آمدم و تغییر برای هر بازیکنی در فصل اول سخت است و مدتی زمان لازم است تا با شرایط جدید آداپته شود و از این رو من فکر می‌کنم عملکرد خوبی در گل گهر داشتم و خدا را شکر اینطور به نظر می‌رسد که کادرفنی هم از عملکردم راضی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز