خبرگزاری کار ایران

فروزان: کسر 7 امتیاز از گل گهر بدترین اتفاق دوران فوتبال من بود/ داوران تا الان 4-5 جام از امیر قلعه‌نویی گرفته‌اند/ از نزدیک شاهد خیانت یک سری از بازیکنان بودم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۸۳۴

گلر گل گهر در مورد سالی که گذشت و روزهای تلخ و شیرین با گل گهر صحبت کرد.

محسن فروزان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اینکه سال گذشته برایش چطور گذشت اظهار داشت: سال گذشته برای من یک سال فوق العاده خوبی چه در زندگی فوتبالی چه در زندگی شخصی بود. با فولاد قهرمان جام حذفی شدم و اولین قهرمانی خودم را به دست آوردم و اینکه به تیم خوب گل گهر پیوستم و اینکه به تهران بیایم و کنار خانواده‌ام باشم اتفاق خوبی بود. تیم گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگ و بازیکنان قابلی دارد و زیرساخت‌ها و مدیریت خوبی دارد و در کل سال 1400 برایم سال خوبی بود. در زندگی شخصی هم برایم خوب بود.

وی در مورد بهترین و بدترین اتفاق فوتبالی‌اش در سال گذشته گفت: بهترین اتفاق فوتبالی برای من در سالی که گذشت قهرمانی با فولاد بود و بدترین اتفاق هم کسر 7 امتیاز از تیم گل گهر بود. در شرایطی که ما در صدر جدول و رتبه‌های بالا بودیم این کسر امتیاز ضربه بزرگی به تیم و روند ما زد و واقعاً بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک تیم بیافتد.

گلر گل گهر در مورد تغییر تیمش در سالی که گذشت توضیح داد: تغییر تیم یک چالش بزرگ در فوتبال هرکسی است و جابجایی در این سطح کار هر بازیکنی نیست و تلاش و رسیدن به سطح فوتبالی بالایی را می‌طلبد. معمولاً بازیکنانی که زیاد جابجا می‌شوند از کیفیت فوتبالی خوبی برخوردار هستند و اینکه از لحاظ روحی و روانی قدرت بالایی می‌طلبد تا در شرایط مختلف بتواند خودش را در سطح بالا نگه دارد و اکثر بازیکنان چنین شرایطی ندارند و سعی می‌کنند در یک تیم جا بیافتند و همانجا بمانند ولی من آدم جاه طلبی هستم و دنبال چالش‌های سخت‌تر هستم و گل گهر هم سیزدهمین باشگاه حرفه‌ای من است و این کار هر بازیکنی نیست به نظرم.

وی در مورد گل گهر گفت: باشگاه خیلی خوبی داریم و در مسیر حرفه‌ای گری قدم بر می‌دارد و به زودی می‌تواند یک باشگاه نمونه در آسیا باشد. ما امسال تا الان فصل سختی داشتیم و به جز آن 7 امتیازی که از ما کسر شد و ضربه بزرگی به ما زد خیلی از بازی‌ها را با ناداوری از دست دادیم و در کل خیلی در حل تیم ما ظلم شد و امیدوارم این فصل سخت هرچه سریعتر تمام شود.

فروزان در مورد اینکه چرا تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه درگیر چنین مسائلی هستند، توضیح داد: من در سه تیم با آقای قلعه‌نویی کار کردم و ایشان پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و جام‌های زیادی کسب کرده و به خاطر همین حساسیت‌هایی روی ایشان وجود دارد. داوران فوتبال ما نمی‌گویم به عمد ولی سهواً 4-5 جام از قلعه‌نویی گرفتند و در هر سه دوره که من شاگرد آقای قلعه‌نویی بودم از نزدیک دیدم چه ظلم‌هایی در حق ایشان شده است. هرکسی در شغل خودش نفر اول می‌شود خیلی‌ها می‌خواهند به او ضربه بزنند و او را پایین بکشند و به نظرم خیلی در حق ایشان ظلم شده و اشتباهات داوری و یک سری مسائل دیگر چند جام از او گرفت و من از نزدیک شاهد برخی خیانت‌ها که از همه لحاظ به او شد بودم. یک روزی بازیکن یک روزی باشگاه و یک روزی مسائل دیگر مانع موفقیت ایشان شدند. قلعه‌نویی در هر باشگاهی باشد شخصیت قهرمانی و آسیایی شدن به آن تیم می‌دهد و این کم چیزی نیست.

وی در مورد اینکه در سال جدید نیازی است کسی را ببخشد و از کسی معذرت خواهی کند، گفت: فکر نمی‌کنم کسی باشد که نیاز باشد از او عذرخواهی کنم چون من سرم در کار خودم است و کاری به کار کسی ندارم و بعید می‌دانم در حق کسی جفایی کرده باشم ولی در حق من خیلی بدی شده است و افراد زیادی هستند که باید از آنها گذشت کنم که نمی‌توانم بگویم چه کسانی هستند.

فروزان در پایان گفت: سال نو را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و برای همه آرزوی سلامتی در سال جدید دارم و آرزوی فوتبالی من هم کسب سهمیه آسیایی با گل گهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز