خبرگزاری کار ایران

وقتی فروزان ناجی گل گهر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۶۷

دروازه‌بان گلر گهر سیرجان با نمایشی که مقابل آلومینیوم داشت، یکی از پایه‌های اصلی موفقیت تیمش در هفته بیست و ششم لیگ برتر شد.

به گزارش ایلنا، تقابل گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر با دو نیمه متفاوت روبرو بود. این در حالی است که آلومینیوم اراک از زمان حضور رحمتی بازی‌های زیبایی را به نمایش می گذارد و به تیم زهرداری تبدیل شده است. عملکرد آلومینیوم در بخش هجومی، پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی زمین گیر کرد.

تیمی که اگر کمی خوش شانس بود شاید در فینال جام حذفی برنده می‌شد. حتی بازیکنان نساجی بعد از قهرمانی با صراحت اعلام کردند که در نیمه اول شاگردان رحمتی بهتر بازی کردند. در آن روزها علیرضا حقیقی از آمادگی بالایی برخوردار بود و این استرس مهاجمان آلومینیوم را در ضربات آخر افزایش می‌داد.

با این تفاسیر  شاگردان رحمتی در نیمه اول با موقعیت‌های خوبی مقابل میزبان خود ظاهر شدند و عامل مهمی، مانع ثبت پیروزی‌شان شد. واکنش‌های فروزان یکی از دلایل اصلی ناکامی اراکی‌ها در نیمه اول و حفظ گل‌گهر در جریان بازی بود. او در نیمه اول این مسابقه 4 سیو سرنوشت‌ساز داشت.

در نیمه دوم هم امیر قلعه‌نویی با 3 تعویض همزمان و تجربیاتش روند مسابقه را تغییر داد تا تماشاگران سیرجانی‌ با خوشحالی به خانه بروند. با این اوصاف محسن فروزان با ثبت یازدهمین کلین شیت خود، یکی از پایه‌های برد گل گهر مقابل آلومینیوم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز