خبرگزاری کار ایران

سنگربان سابق آرسنال در لیست آنچلوتی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۸۲

لونین می خواهد شانس خود را در جای دیگری امتحان کند زیرا رئال مادرید اوسپینا را در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، آندری لونین می خواهد بیشتر از آنچه که از تابستان 2018 به رئال مادرید آمده است، بازی کند و فرصت های بیشتری کسب کند.

این بازیکن 23 ساله به دنبال تیمی است که زمان بازی بیشتری را برای او تضمین کند یا جایی که بتواند حداقل برای شروع در ترکیب اصلی رقابت کند، چیزی که به لطف حضور تیبو کورتوا در رئال مادرید نمی تواند انجام دهد.

رئال مادرید از تصمیم لونین آگاه است و در حال حاضر به دنبال جایگزینی بالقوه است و دیوید اوسپینا، دروازه بان ناپولی در رادار آنها قرار گرفته است.

قرارداد بازیکن سابق آرسنال در 30 ژوئن به پایان می رسد و در صورت توافق طرفین، رئال مادرید دو دروازه بان باتجربه به همراه لوکاس کانیزارس، لوئیس لوپز و تونی فویدیاس را در ترکیب خواهد داشت.

رابطه لونین با آنچلوتی و کورتوا عالی است. در واقع، مربی ایتالیایی از میزان کار او راضی است، به طوری که در طول فصل بسیار نزدیک بود که فرصتی را که می‌خواست به او ارائه دهد. 

با این حال، چند نتیجه ضعیف برای تیم، آنچلوتی را مجبور کرد که این تصمیم را نگیرد، به طوری که لونین در پایان این رقابت ها در مقابل اتلتیکو مادرید و کادیز بازی می کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز