خبرگزاری کار ایران

معجزه ای دیگر در مادرید؛ آنچلوتی یک سیگار دیگر می‌خواهد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۸۰

شاگردان پپ گواردیولا با گل ریاض محرز دقایقی تا رسیدن به فینال فاصله داشتند اما تیم انگلیسی دچار یک فروپاشی تحقیرآمیز شد.

به گزارش ایلنا، چیزی که در مورد معجزات وجود دارد این است که قرار است در یک مقطع زمانی تمام شوند. با این حال، در رئال مادرید، آنها به آن ادامه می دهند. معجزه پس از معجزه، بارها و بارها، ساختن چیزهای معمولیِ خارق العاده!

درست زمانی که به نظر می رسید منطق در نهایت بر افسانه و آرزو پیروز شده، رئال مادرید چهارشنبه شب دوباره از مرگ بازگشت و با گل رودریگو به یکباره جان تازه گرفت.

آنها توسط پاری سن ژرمن تقریبا حذف شده بودند اما با هت تریک 17 دقیقه ای کریم بنزما نجات یافتند. توسط چلسی هم اینطور بودند اما با پاس گل لوکا مودریچ نجات یافتند.

و سیتی که با وجود نتیجه فشرده 4-3 در خانه مادرید را شکست داده بود، به پایتخت اسپانیا آمد و بازی معقول و صبورانه ای انجام داد و میزبان را ناامید کرده بود.

شاگردان پپ گواردیولا سرعت مسابقه را کاهش دادند، کارها را ساده کردند و به رئال مادرید اجازه ندادند شور و هیجانی را که در شب های بزرگ اروپایی از آن لذت می برد، ایجاد کند.

زمانی که مادرید سعی کرد اوضاع را بهم بریزد، ریاض محرز با گلش به مانند یک مشت به صورت آنها زد و میهمان را در پیش انداخت تا در مجموع دو گل جلو باشند.

کارلو آنچلوتی لوکا مودریچ را از زمین بیرون آورد و مهاجمان بیشتری را اضافه کرد، در این مرحله بازی به نظر جدی شد. اما بعد دوباره این اتفاق افتاد. تنها رسم برنابئو این است که مادرید راهی برای بقا پیدا کند.

رودریگو در دقیقه 90 ضربه سر را وارد دروازه کرد و سپس در دقیقه 91 یک ضربه سر به گوشه بالای دروازه زد تا سیتی را غرق شده و حیرت زده ترک کند. و در حالی که سیتی همچنان گیج و مبهوت بود، بنزما در محوطه جریمه حرکت کرد و خطای ناشیانه روبن دیاس یک ضربه پنالتی را برای آنها به ارمغان آورد.

بنزما که در مسابقه رفت یک ضربه پنالتی پاننکا به ثمر رسانده بود این بار با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه برخلاف شیرجه ادرسون سومین گل رئال را ثبت کرد. مادرید در بازی‌ای برنده شد که به نظر می رسید هیچ شانسی برای آنها وجود ندارد.

فرار از ورزشگاه اتحاد تنها با اختلاف یک گل شکست اما یک نوع پیروزی بود و آنها فرار عالی خود را به خوبی انجام دادند و دوباره کار را در وقت های اضافه تکمیل کردند.

در دقایق منتهی به دبل رودریگو، یک شوت خطرناک جک گریلیش توسط فرالند مندی از روی خط دروازه خارج شد و یک شوت دیگر توسط تیبو کورتوا به خوبی مهار شد - دو لحظه ای که می توانست برای همیشه به رویای رئال مادرید پایان بدهد.

مانند بازی مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی، زمانی که مادرید در وقت‌های اضافه پیش بود، به ندرت به نظر می‌رسید که لیز بخورد. در همین لحظات فرناندینیو هم در یک قدمی دروازه می توانست گلزنی کند اما ضربه او به چارچوب راهی نیافت.

وینیسیوس جونیور در این فصل یک ستاره برای مادرید بوده اما از دست دادن او درست بعد از پایان نیمه اول وقت اضافه به نظر می رسد که ممکن است هزینه زیادی برای آنها داشته باشد.

با این حال، رودریگو، هموطن برزیلی‌اش، از انتقاد در امان ماند و به فرم فوق‌العاده‌اش ادامه داد، در حالی که ادواردو کاماویگا نیز تأثیر زیادی به عنوان بازیکن تعویضی گذاشت - این زوج نجات‌دهنده‌ای جدی برای مادرید در این رقابت‌ها بودند.

همچنین این رودریگو بود که جرقه بازگشت 3-2 آنها را در برابر سویا زد که به مادرید کمک کرد تا قهرمان اسپانیا شود و سپس او دو گل زد تا آخر هفته گذشته لالیگا را در مصاف با اسپانیول به دست آورند.

کارلو آنچلوتی شنبه شب در حالی که هواداران به طرز وحشیانه ای در سیبلس جشن گرفتند، با خوشحالی سیگاری روی لب داشت و اگر مادرید بتواند در فینال لیورپول را شکست دهد و رکورد چهاردهمین لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، یک سیگار دیگر خواهد داشت.

در این نقل قول آمده است: «نه، من سیگار نمی کشم! فقط یک عکس با دوستانم بود. بله، این بازیکنان دوستان من هستند». اما برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، این هم نزدیک خواهد بود و سپس یک سیگار دیگر برای آنچلوتی.

ریک شارما - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز