خبرگزاری کار ایران

ربیعی: این نوع باخت‌ها ارزشمند است/حاج ملک بدترین قضاوت فصل را برای ما انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۶۳۱

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این نوع باخت‌ها ارزشمند است زیرا در نیمه اول و دوم 5-4 موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از شکست 2 بر یک مس رفسنجان مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: به تیم گل‌گهر سیرجان و امیر قلعه‌نویی خسته نباشید و تبریک می‌گویم همچنین به بچه‌های خودمان هم دستمریزاد می‌گویم زیرا امروز فوتبال درستی بازی کردیم. در حال حاضر تیم ما در مسیر بدشانسی قرار دارد و اتفاقات بازی امروز هم برای ما نبود.  24 ساعت قبل از بازی و روز بازی دو بازیکن ما مصدوم شدند. دو بازیکن هم با وجود مشکل داشتن با تدابیر کادر پزشکی به مسابقه با گل‌گهر رسیدند. در نیمه اول هم مهرداد رضایی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. 

وی افزود: واقعاً به تعصب و غیرت بچه‌ها بازیکنانی مثل رضایی و منشا مرحبا می‌گویم که با سختی و درد سعی کردند خودشان را به بازی برسانند. مجبور شدم دقیقه 60 رضایی را به این دلیل که بین دو نیمه از ناحیه آشیل پا آسیب دید بیرون بکشم منشا هم امروز پای چپ نداشت  و با یک پا بازی می‌کرد. این موضوع کار ما را سخت کرد. با این وجود به این دلیل که فلسفه بازی من پیاده می‌شود از بچه‌ها راضی هستم.

سرمربی  مس رفسنجان خاطرنشان کرد: با نتیجه کاری ندارم. بازی‌هایی بوده که آنها را بردیم اما بعد از آن گفتم خوب نبودیم. اما این نوع باخت‌ها  ارزشمند است. در نیمه اول و دوم 4-5 موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. شاید در کمترین فرصت‌هیای که در اختیار تیم مقابل گذاشتیم سخت جریمه شدیم. یکی از نقاط قوت گل‌گهر ضربات ایستگاهی است اما با وجود تأکید روی این موضوع از همین ضربات گل خوردیم. پس از دریافت گل اول حملات مداومی داشتیم اما روی ضد حمله گل دوم را خوردیم. باز هم خوب به بازی برگشتیم و پس از به ثمر رساندن گل‌مان موقعیت‌هایی را از دست دادیم.

ربیعی افزود:‌ از اینکه دربی استان کرمان پرشور و تهاجمی بود و روند خوبی داشت باعث افتخار ما است. با احترام به تیم گل‌گهر و استاد بزرگوارم امیر قلعه‌نویی اصلاً مس رفسنجان در این مسابقه مستحق شکست نبود. در کمترین حالت حق‌مان نباختن در این مسابقه نبود اما نمی‌توان کاری با اتفاقات فوتبالی کرد. از هواداران عزیزمان که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. دوست داشتیم پیروزی را به آنها تقدیم کنیم. همه جوره تلاش کردیم و بچه‌های مس رفسنجان شایسته تقدیر و تشویق هستند. قطعاً افرادی که در ورزشگاه بودند از بازی لذت بردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم خداداد افشاریان فکر نکند به این دلیل که تیم مس رفسنجان در رتبه ششم جدول است بازی‌هایش مهم نیست. ادبیات من را همه می‌شناسند و بلد نیستم به مسائل اعتراض کنم. با نهایت احترام می‌خواهیم در چینش داوری برای بازی‌های ما دقت کنند.  اینگونه نیست که پنالتی گرفتن یا نگرفتن داور برای یک تیم اشتباه باشد. با احترام به حمید حاج ملک می‌گویم امروز بدترین قضاوت یک داور برای تیم من در طول فصل بود. در برخی خطاها می‌توانست بازیکنان گل‌گهر را با کارت‌های بیشتری جریمه کرده و به یک تا دو بازیکن حریف که کارت زرد داشتند، کارت قرمز بدند. با احترام به حاج ملک اصلاً از نحوه قضاوت وی راضی نیستم.

سرمربی  مس رفسنجان در مورد اینکه آیا پس از ورود حسین پورامینی تغییر تاکتیک دادند، گفت: در زمان مصدومیت مهرداد رضایی بازی صفر بر صفر بود، در زمان تعویض وی بازی یک بر صفر شد پس از آن حسین پورامینی به زمین آمد. مهرداد بازیکن انرژیک و جسور تیم ما است. بدون تعارف می‌گویم با خودم گفتم امکان دارد مصدومیت او تشدید شود سه روز دیگر بازی دارم. پس از عقب افتادن تغییر استراتژیک داشتم. حسین پورامینی کارش را انجام می‌داد اما نیازمند به هافبک رو به جلو و تهاجمی‌تر بودم تا تیم را جلو ببرد.

ربیعی ادامه داد: عقیل کعبی را به زمین آوردیم منطقه چپ را با مهدی ترکمان و میثم تیموری دبل کردیم. چندین موقعیت هم از آنجا ساختیم. قائم اسلامی‌خواه برای تولید پاس‌های بیشتر در بخش تهاجمی به زمین آمد در این زمینه هم کار را خوب جلو بردیم اگر بازی 3-4 دقیقه دیگر ادامه داشت گل می‌زدیم. گاهی مواقع پیش می‌آید 10-11 فرصت خوب مقابل سیرجان ایجاد می‌کنید اما نمی‌برید. حریف ما تیم خیلی خوبی است. سه شکست از پنج شکست گل‌گهر به خاطر رأی کمیته انضباطی است اما اگر از خود قلعه‌نویی سؤال کنید فکر می‌کنم می‌گوید هیچ تیمی در طول فصل به اندازه مس رفسنجان به تیمش فشار نیاورد.

وی افزود: قلعه‌نویی از نظر من جزو مفخار فوتبال ما است. امروز هم کرمانی‌‌ها خوشحال هستند زیرا دو تیم قدرتمند و قدرشان چنین فوتبالی بازی کردند این موضوع برای استان کرمان مایه مباهات است. 

سرمربی  مس رفسنجان در خصوص اشتباه عقیق کعبی که منجر به گل دوم گل‌گهر شد، عنوان کرد: او یکی از بهترین بازیکنان ما است. اشتباه کردن بازیکن در جریان بازی طبیعی است. آنها انسان و بازیکن هستند و ربات نیستند بلکه مواقع اسیر فشار بازی می‌شوند. کعبی  جزو آن دسته از نفرات مصدوم ما بود که خودش را به بازی رساند هم‌استرینگش مشکل داشت دو سال هم برای مس رفسنجان با تمام وجود بازی کرد. در آن صحنه هم می‌خواست حرکت بهتری کند اما توپ را لو داد این اتفاق چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. یادمان باشد عقیل در این دو فصل فوتبال خیلی خوبی برای ما بازی کرده است دو گل فوق‌العاده هم برای مس به ثمر رسانده اما برخی مواقع این اشتباهات طبیعی اتفاق می‌افتد.

ربیعی تصریح کرد: خدا را قسم می‌خورم که از نفرات خط دفاعی‌ام راضی هستم. آنها با وجود اینکه خط حمله گل‌گهر جزو خطرناک‌های لیگ برتر هستند به این تیم موقعیت ندادند. یک تا دو توپ آخر هم به این دلیلی بود که همه‌ جانبه روی دروازه گل‌گهر بودیم.  در نیمه اول کی‌روش استنلی قصد داشت یک ضربه سر بزند که نتوانست و تا دقیقه 65 به حریف موقعیت ندادیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز