خبرگزاری کار ایران

اشتباهات عجیب و غریب از کوپال تعجب اور بود

عنایتی : مسئولین مشهد به شهرخودرو خنجر زدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۸۲

سرمربی هوادار در خصوص گل دومی که این تیم دریافت کرد افزود: گل دقیقه 48 که ما خوردیم داور باید یک دقیقه قبل از آن سوت پایان نیمه اول را می‌زد

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص باخت تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم که یکی از نقاط مثبت این بازی حضور هواداران با شوق این تیم بود ما بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم پیروزی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: ما از داوری خیلی متضرر شدیم شما دیدید من هیچ وقت از داوری گله نمی‌کنم اما کوپال ناظمی از داورانی است که  وجهه بسیار خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داور می‌خواست جو ورزشگاه آرام باشد چه تیمی بهتر از هوادار که تماشاگر ندارد و در جدول رده بندی شرایطش خوب است و همه مسایل باعث شد که اشتباهات تاثیرگذاری داشته باشد. باید دو بازیکن تراکتور در طول بازی اخراج می‌شدند.

سرمربی هوادار در خصوص گل دومی که این تیم دریافت کرد افزود: گل دقیقه 48 که ما خوردیم داور باید یک دقیقه قبل از آن سوت پایان نیمه اول را می‌زد چون تایم تمام شده بود اما در این صحنه هم داور اشتباه کرد. من هیچ وقت زمان داوری حرف نمی‌زنم چون می‌دانم آنها قشر زحمت‌کشی هستند اما این همه اشتباهات عجیب و غریب از کوپال تعجب اور بود و در  واقع او خیلی از صحنه‌ها را برعکس سوت می‌زد صحنه‌هایی که حتی به یک فرد عادی نشان می‌دادی بهتر تصمیم می‌گرفت.

وی افزود: ما این بازی را نباختیم در عوض خیلی هم از بازیکنانم راضی هستم آنها با رشادت خوبی بازی کردند دو گل هم زدیم فرصت‌های خوبی هم آخر بازی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

عنایتی در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل فجر سپاسی بیان داشت: من در ابتدا باید بگویم خیلی تاسف دارد که بعد از چند سال فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کرده اما شرایطش این گونه است بازی کردن مقابل این گونه تیم‌ها از بازی مقابل تیم‌های بالای جدولی سخت‌تر است فجر چیزی برای از دست دادن ندارد و باید مقابل این تیم باید هوشیار باشیم.

عنایتی در پایان در خصوص اینکه تیم شهر از شهر خودرو در آستانه سقوط به لیگ دسته اول است گفت: متاسفم برای مسئولین شهر خودم که فقط شعار دادند اما خاطرتان بخواهد از پشت خنجر زدند شهر خودرو خیلی تنها بود و در پشت صحنه این تیم را خیلی اذیت کردند گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و من در یک فرصت خوب تمام مسایل را خواهم گفت تا هواداران همه چیز را بفهمند شما نگاه کنید بازی لیگ دو در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود اما شهر خودرو که بازی دارد بازی باید در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود باید فاتحه فوتبال مشهد را خواند که می‌خواستند این تیم سقوط کند که فکر می‌کنم دارند به آرزویشان می‌رسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز