خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۱۴.۲۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۱ دانلود ویدیو

عنایتی: کلافه‌ام از موقعیت‌هایی که از دست می‌دهیم / با عصا بودن چندان بد هم نیست!

کد خبر : ۱۲۲۶۶۰۹

از دست دادن فرصت‌های گلزنی سرمربی تیم فوتبال هوادار را هم کلافه کرده است.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی بعد از برتری یک بر صفر هوادار مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سنگینی بود و مقابل یک تیم کاملاً باشخصیت و با عقبه خوب بازی داشتیم. تیمی که از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و فکر می‌کنم غیر از 20 دقیقه که بازی را از دست دادیم، در سایر دقایق تحت اختیار ما بود. کلافه بودن من فقط به خاطر موقعیت‌هایی است که  به سادگی از دست می‌دهیم و باید در 15 دقیقه ابتدایی نتیجه را عوض می‌کردیم، اما این اتفاق نیفتاد. تیم حریف به توپ‌های بلند روی آورد و کار ما سخت شد، اما با تغییراتی که انجام دادیم و خودباوری بچه‌ها یک سه امتیاز شیرین گرفتیم.

وی ادامه داد: فقط نمی‌دانم باید در رختکن چه صحبتی را با بازیکنان انجام دهم، چرا که تیم ما نه مدیرعامل دارد و نه هیات مدیره و شرایط مشخص نیست. از میری تشکر می‌کنم به خاطر روحیه ای که به بچه ها داد. قول‌هایی دادند که در چند روز آینده اتفاقات مالی داشته باشیم و بچه‌ها را با همین انگیزه تا پایان فصل نگهداریم. هوادار نشان داد که پدیده لیگ است و از خوبی و مرام و معرفت بازیکنانم هرچه بگویم کم گفته‌ام. 

سرمربی هوادار در مورد نباختن در چند بازی گذشته عنوان کرد: به هرحال تجربه ما نسبت به نیم فصل اول بیشتر شده و بازیکنانی که به خدمت گرفتیم توانستند به ما کمک کنند. ما هنوز از این شرایط راضی نیستیم، اما در 5 بازی آینده نیز با همین انگیزه جلو می‌رویم. من قول اتفاقات مثبت را گرفته‌ام و امیدوارم با همین انگیزه جلو برویم و این لیگ سنگین را که تعطیلی زیادی هم داشت، به خوبی و با یک جایگاه مناسب سپری کنیم.

عنایتی در مورد عمل جراحی اش گفت: از این وقفه لیگ خسته شده بودم و گفتم پایم را عمل کنم تا راحت شوم. یکی دو هفته باید با عصا تحمل کنید. 

وی در مورد اینکه سخت نیست با عصا کنار زمین می‌ایستید، اظهار داشت: نه برعکس خیلی هم خوب است. چون یکی باید نشانه گیری کنم و یکی دو بازیکن را با عصا راهنمایی کنم. با عصا بودن برخی اوقات بد هم نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز