خبرگزاری کار ایران

رابط: شهرخودرو یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرد/ با وریا عکس یادگاری می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۰۲

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: شهرخودرو در هفته‌های اخیر یقیه تیم‌های بزرگی مانند نساجی، گل‌گهر سیرجان را گرفته است. اگر بدشانس نبودیم چه بسا که در هر دو مسابقه 6 امتیاز کامل را به دست می‌آوردیم.

فردین رابط در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار، داشت: به هر حال نیمه اول بازی زیر باران برگزار شد و روی بازی تاثیرگذار بود. متاسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. با اینکه کاملاً مسلط بر بازی بودیم.

وی افزود: صنعت نفت چیزی برای ارائه در زمین مسابقه نداشت. تیم ما ضربه‌های در چارچوب زیادی داشت و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره افزایش کیفیت بازی تیمش در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: شهرخودرو در هفته‌های اخیر یقیه تیم‌های بزرگی مانند نساجی، گل‌گهر سیرجان را گرفته است. اگر بدشانس نبودیم چه بسا که در هر دو مسابقه 6 امتیاز کامل را به دست می‌آوردیم.

رابط درباره تقابل شهرخودرو و استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، گفت: استقلال تیم بزرگی است و 25 هفته نباخته است. آنها صدرنشین هستند و انگیزه زیادی برای این بازی دارند. اما تیم ما هم در هفته‌های اخیر نشان داده چه کیفیتی دارد و تمام تلاش‌مان را در زمین مسابقه انجام خواهیم داد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی شهرخودرو و استقلال، به سمت نیمکت آبی‌پوشان می‌رود، تصریح کرد: بله حتماً. قبلاً در استقلال بازی کرده‌ام و کادرفنی این تیم زحمت زیادی برایم کشیدند. حتی چند روز قبل همزمان با هم به فرودگاه مهرآباد رسیدیم و با آنها عکس یادگاری گرفتم. ضمن اینکه وریا غفوری همه به من لطف خاصی داشته و احترام و  ارادتم به او قلبی است. احتمالاً با وریا عکس یادگاری هم بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز