خبرگزاری کار ایران

بیژن: مقابل گل‌گهر و نساجی نشان دادیم چطور تیمی هستیم/ ورزشگاه امام رضا(ع) را از بیرون دیدم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۵۶

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم ما انگیزه‌های زیادی دارد و این چند هفته مقابل نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت نشان دادیم چطور تیمی هستیم.

مجتبی بیژن در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: از آنجایی که بازی زیر باران بود کمی کنترل و حرکت توپ برای هر دو تیم سخت بود. با این حال چون تیم ما در خانه بازی می‌کرد و انگیزه بیشتری برای بازی هجومی داشت. 

وی افزود: موقعیت‌های زیادی در این مسابقه از دست دادیم و می‌توانستیم با اختلاف گل خوبی برنده شویم. متاسفانه این چند هفته(بازی نساجی، گل گهر و صنعت نفت) راحت 6 امتیاز را از دست دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو درباره تقابل با استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تصریح کرد: اختلاف استقلال با تیم دوم جدول 4 امتیاز است. به نظرم حساس‌ترین بازی برای آنها محسوب میشود و قطعاً تمام تلاش‌شان را برای کسب 3 امتیاز انجام می‌دهند.

بیژن ادامه داد: اما تیم ما همه تلاشش را می کند ابتدا 3 امتیاز را کسب کند، اگر نشد حداقل دنبال کسب یک امتیاز می‌رویم. تیم ما هم انگیزه‌های زیادی دارد و این چند هفته مقابل نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت نشان دادیم چطور تیمی هستیم.  در بازی رفت هم چون تیم ما جوان است شاید 10 دقیقه شرایط بهم ریخت و 3 گل دریافت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اجازه حضور هواداران شهرخودرو در بازی هفته بیست و پنجم صادر نشد، تصریح کرد: نمی‌دانیم مشکل و ایراد کار کجاست که ورزشگاه امام رضا(ع) را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. سال‌های قبل که بازیکن این تیم نبودم، حداقل دلم خوش بود سالی یکبار در ورزشگاه مجهز و زیبای امام رضا(ع) بازی می‌کنم. امسال که بازیکن شهرخودرو هستم این ورزشگاه را فقط از بیرون دیده‌ام. کل فوتبال ایران، لیگ دسته یک و دسته دو هم حتی از حضور تماشاگران بهره بردند. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در پایان گفت: وقتی تیم ما در شرایط بحرانی قرار دارد و اجازه حضور تماشاگران را نمی‌دهند طبیعتاً فشار روی تیم حریف کاهش می‌یابد. این موضوع روی تیم ما تاثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز