خبرگزاری کار ایران

رحمتی: با قانون یکسان فوتبال ما پیشرفت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۶۴۲

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تا وقتی قانون برای همه یکسان نباشد، این فوتبال پیشرفت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی پس از تساوی  آلومینیوم اراک مقابل نساجی در  هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا عید فطر را تبریک می‌گویم و امیدوارم به برکت این عید زندگی پررونق و همراه با سلامتی داشته باشید. شاید آنهایی که بازی را ندیده باشند بگویند آلومینیومی‌ها چه قدر از خود متشکر هستند و از خودشان تعریف می‌کنند. اگر کارشناسان فوتبال درمورد تیم ما در این دو بازی اخیر برابر نساجی صحبت کنند، گویای همه چیز هست. تیمی که بتواند در دو 90 دقیقه بالغ بر 18-17 موقعیت خلق کند، شش ضربه به تیر بزند و موقعیت گل کمی به حریف بدهد، فوتبال قابل قبولی بازی کرده است. 

وی ادامه داد: می‌خواهم درباره بازیکنانم صحبت کنم. بعد از بازی به رختکن رفته و از همه آنها تشکر کردم. درود به شرف‌شان. نانی که سر سفره پدر و مادرشان خوردند، واقعا حلال است که تا این اندازه با وجود و باغیرت همه توان خود را برای تیم‌شان در زمین می گذارند. تمام خواسته‌های ما را در زمین انجام دادند. پس از تساوی امروز هم به این دلیل که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، همه در رختکن ناراحت بودند اما از آنها تشکر کرده و افتخار دارم با این مجموعه کار می‌کنم.

سرمربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: دوست دارم همه چیز فوتبالی باشد. برای من این موضوع خیلی مهم است. برخوردی درون 18 قدم بین میلاد فخرالدینی و بازیکن حریف پیش آمد که وقتی او برای آب خوردن کنار زمین آمد پرسیدم آیا با مدافع نساجی برخورد داشتی که گفت نخورد. واقعا آدم باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کند. شاید اگر افراد دیگری باشند به بازیکن بگویند خودتان را زمین اندازید.

رحمتی افزود: این بازیکن نشان می دهد نانی که سر سفره زن، بچه و خانواده‌اش می‌برد حلال است و من به داشتن این تیم افتخار می‌کنم. شاید یکی از خوش‌شانسی‌های من باشد که خدا سرنوشت مرا جوری رقم زد که به این مجموعه بیایم و کنار بچه‌هایی که واقعا کلمه مرد برازنده‌شان است قرار بگیرم و امیدوارم این راه را خیلی خوب پیش برویم.

وی درباره جو ورزشگاه امام خمینی اراک، پاسخ داد: مردم ما می‌فهمند و باهوش هستند. برخی اتفاقات می‌افتد که زیبنده فوتبال ما، مسئولان برگزاری مسابقات و سازمان لیگ نیست. می‌خواهم یک موضوع را تعریف کنم که شاید جالب باشد. در دربی 3 بر 2 که علیرضا فغانی اخراجم کرد، حدود سه ساعت زمان برد تا به خانه رسیدم و بچه ‌هایم در را باز کردند. در این سه ساعت همسرم خبر دار شده و اعلام کرد چهار جلسه محروم شده‌ای.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: آیا رسیدگی به اتفاقات بازی های نساجی با استقلال، مس کرمان و تیم ما در جام حذفی تا این اندازه زمان می‌برد؟ امروز در شهر خودمان چنین رفتاری با ما کردند. مردم می‌فهمند. اگر با بداخلاقی‌ها، بی‌نظمی‌ها، ناهنجاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در زمان مناسب برخورد کنیم برای منِ مهدی رحمتی درس عبرت می‌شود اما اگر برخورد نکنیم چنین مسائلی در فوتبال ما باب می‌شود. چرا این موارد همیشگی است؟ دلیلش این است که هیچکس درس عبرت دیگران نیست.

رحمتی افزود: روز دربی که اخراج شدم مرا چهار جلسه محروم کردند تا درس عبرت بازیکنان شوم اما پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد. اخطاری هم که در آن بازی گرفتم، فوتبالی بود و برخورد و داستانی نداشتیم اما تا زمانی که بخواهیم در فوتبال مان با ناهنجاری و هنجار شکنی مماشات کنیم، ثمرش همین می‌شود. رسیدگی نکردن کمیته انضباطی به پرونده تیم حریف ما سبب چنین اتفاقاتی امروز روی سکوها بیفتد.

وی ادامه داد: خودم مخالف این داستان‌ها هستم. وقتی هواداران اولین شعار را دادند خودم نزد آنها رفتم و خواهش کردم این کار را نکنند اما مردم می‌فهمند. تا چه زمانی باید تبعیض وجود داشته باشد؟ ما از بازی قبلی با نساجی تاکنون پنج شکایت کرده‌ایم اما جواب هیچ کدام را نداده و گفته‌اند پول شکایت‌ها را کامل واریز نکرده‌اید. وقتی من در دربی کارت قرمز گرفتم آیا کسی پول واریز کرد که پس از سه ساعت، چهار جلسه محروم شدم؟

سرمربی آلومینیوم توضیح داد: با مماشات کردن و من بمیرم و تو بمیری این لیگ را جمع می‌کنیم. در نهایت هم هیچ اتفاق خوبی با این روند برای فوتبال ما نمی‌افتد. یک موضوع جالب ‌تر هم بگویم. رای این دوستان زمانی می‌آید که زمان محرومیت تعلیقی‌شان تمام شود. مسائل دیگری هم هست که می توانم درمورد آنها صحبت کنم اما نمی‌شود زیرا دیواری کوتاه تر از دیوار ما وجود ندارد و و محروم می‌شویم. من باید کنار بازیکنانم باشم. وقتی چهار کارته و محروم شوم جای من جایگاه شیشه‌ای است نه یک سکوی 500 نفره.

رحمتی افزود: به هر حال باید بفهمم اشتباه کرده‌ام و وقتی چهار کارته هستم باید جریمه شوم. آیا در زمان محرومیت می‌توانم به رختکن بروم؟ قبل از بازی، وسط نیمه و آخر بازی مربی محروم در رختکن بود. جلال مرادی می‌گوید قانون را اجرا می‌کنم اما باید قانون را اعمال کرد نه اینکه فقط گزارش بدهید. به دلیل همین اعمال نشدن قانون همه کارشان را انجام داده و در نهایت می‌گویند جریمه‌اش را می‌دهیم و می‌رود. تا وقتی قانون برای همه یکسان نباشد، این فوتبال پیشرفت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: در آخر صحبت‌هایم از روی تماشاگرانی که امروز کنار ما بودند شرمنده هستم. دوست داریم هواداران مان را در لیگ برتر کنار خود داشته باشیم. از آنها خواهش می‌کنم سعه صدر و آرامش بیشتری داشته باشند و درگیر جو بازی نشوند. برخی زمان‌های بازی امروز را واقعا از دست دادیم. بخشی از آن به دلیل رفتارهای تیم حریف و بخشی هم به دلیل رفتار تماشاگران خودمان بود. آنها باید کنار ما باشند زیرا به حمایت‌شان نیاز داریم.

سرمربی تیم اراکی افزود: سعی داریم در ادامه راه بهتر، بهتر و بهتر شویم. حدود 50 روز است در شهر اراک و در خدمت باشگاه خوب و بزرگ آلومینیوم هستم. در ادامه روند کاری اطمینان دارم بهتر می‌شویم و اتفاقات خوب زیادی برای آلومینیوم می‌افتد. در دو سال این تیم دو بار به لیگ برتر و فینال جام حذفی صعود کرده است. از لحاظ کارنامه‌ای و کاری با زحمت این بازیکنان چنین نتایجی خیلی مهم است. همچنین حمایت مسئولان سبب شده چنین جایگاه و شخصیتی برای آلومینیوم در فوتبال ایران ایجاد شود. باید همراه با طرفداران و رسانه‌ها دست به دست هم بدهیم. جای آلومینیوم خیلی بالاتر از این حرف‌ها است و می‌تواند در سال‌های آینده جزو 3-4 تیم اول فوتبال ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز