خبرگزاری کار ایران

رحمتی: انگیزه زیادی داریم / آینده خوبی پیش روی آلومینیوم قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۴۶

سرمربی تیم آلومینوم اراک ابراز امیدواری کرد در تیم جدیدش با حمایت هواداران به موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته سید مهدی رحمتی با انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک هدایت این تیم لیگ برتری را برعهده گرفت و جانشین رسول خطیبی شد.

مهدی رحمتی که قرار است بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم حضور پیدا کند، در پیامی خطاب به طرفداران این باشگاه نوشت:

"با سلام به مردم خوب اراک و طرفداران فوتبال در استان مرکزی

بسیار خوشحالم که در خدمت تیم خوب و با پشتوانه مردمی آلومینیوم هستم و خوشحال ترم در شهری کار می‌کنم که فوتبال جزو اولویت مردمان دوست داشتنی آن محسوب می‌شود. 

ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه، بی‌شک من و همکارانم برای کار در شهری که مهد تاریخ و مفاخر ایران است انگیزه زیادی داریم و در این راه دستمان را به سوی هواداران یکدست سبزپوش آلومینیوم دراز می‌کنیم تا در کنار هم و با تلاش بازیکنان و با حمایت مدیران باشگاه در مسیر موفقیت قدم برداریم.

بی‌شک با توانی که از بازیکنان تیم سراغ دارم، آینده خوبی پیش روی ما قرار دارد. به امید اینکه به زودی و با ریشه کن شدن بیماری کرونا شاهد حضور تماشاگران در استادیوم‌ها باشیم و از حمایت شما طرفداران عزیز برای پایانی خوش در فصل پیش رو و شروع خوب در فصل آینده بهره مند باشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز