خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر

فولاد و گل‌گهر سیرجان؛ دوئل شاگرد و استاد در غبار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۱۸

فولاد و گل گهر سیرجان در حالی به مصاف هم می روند که به خاطر گرد و غبار شرایط جوی اهواز خیلی خوب نیست.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 19 روز 14 اردیبهشت 1401 به مصاف هم خواهند رفت. قضاوت این مسابقه به عهده یاسر همرنگ است.  شرایط جوی استان خوزستان به دلیل گرد وغبار خیلی خوب نیست و این مسئله می تواند روی کیفیت این بازی تاثیر داشته باشد. میزان گردوغبار در اهواز در پی تداوم پدیده ریزگردها در ۱۴ شهر خوزستان در روز دوشنبه به ۳۳ برابر حد مجاز رسید. کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان به همین دلیل، امروز دوشنبه همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات این استان را به دلیل شدت بالای آلودگی هوا تعطیل اعلام کرد.

فولاد خوزستان که به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2022 شرکت کرده بود توانست با 12 امتیاز صدرنشین گروه C  باشد. آنها که بدون شکست راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند در حال حاضر روحیه بسیار خوبی دارند. ضمن اینکه بعد از پایان رقابت‌ها راهی زیارت خانه خدا شدند، تا از نظر روحی در بهترین شرایط ممکن به سر ببرند. نباید فراموش کرد که شرایط بازگشت تماشاگران به ورزشگاه شهدای فولاد هم فراهم شده است. 

شاگردان نکونام در 5 بازی قبلی لیگ برتر 3 پیروزی، یک شکست و یک تساوی کسب کردند. آخرین پیروزی لیگ برتری آنها مقابل نساجی با نتیجه 2 بر صفر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ثبت شد. فولاد در نیم فصل با افزودن بازیکنانی نظیر شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری، عارف آقاسی، آرش رضاوند و مهدی شیری تیمش را تقویت کرد. با این حال لوسیانو پریرا مهاجم و کاپیتان فولاد در وضعیت بسیار مناسبی به سر می‌برد.

 در این بازی انگیزه‌های شخصی نکو برابر استاد سابقش امیر قلعه‌نویی هم بی‌تاثیر نیست. در حال حاضر فولاد با 38 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارند و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند. 

*گل‌گهر سیرجان

گل گهر سیرجان در فرصت وقفه لیگ برتر با تیم ملی المپیک، فجرسپاسی و تراکتور بازی دوستانه برگزار کردند که در هر سه مسابقه با پیروزی از میدان خارج شدند. تنها غایب گل گهر در این مسابقه محمدحسین اکبر منادی است. 

شاگردان قلعه‌نویی در حال حاضر با 25 امتیاز در رده ششم قرار دارند. آنها در 5 مسابقه قبلی لیگ برتری خود 3 تساوی، یک شکست و یک پیروزی کسب کرده‌اند. آنها در آخرین مسابقه خود مقابل شهرخودرو به زحمت توانستند در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانند. آخرین پیروزی سیرجانی‌ها مربوط به هفته بیستم و برد 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان است.

در حال حاضر سعید صادقی و نوید عاشوری دو تن از آماده‌‌ترین بازیکنان گل‌گهر محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز