خبرگزاری کار ایران

پالس نکو برای قطع همکاری با فولاد/ در انتظار سپاهان و گل‌گهر؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۶۸۳

جواد نکونام بعد از صدرنشینی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، صحبت‌های جدیدی را درباره سرنوشت کاری‌اش مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته به مصاف شباب الاهلی امارات رفت و با تساوی در این مسابقه به عنوان صدرنشین گروه انتخاب شد. در این شرایط انتظار می‌رفت سرمربی فولاد شادی‌اش را ابراز کند.

با این حال صحبت‌های جواد نکونام در مورد آینده‌ همکاری‌اش با فولاد مورد توجه قرار گرفت: نکته‌ای در ایران هست که شما از فردا خبر ندارید. سال گذشته تیم من قهرمان جام حذفی شد ولی فردای آن روز باشگاه ترجیح داد یک مربی دیگر بیاورد. من از فردای خودم خبر ندارم. در ایران اتفاقاتی می افتد و ما این شرایط را داریم. نمی دانیم فردا هستیم یا نیستیم. 

این در حالی است که در روزهای گذشته شایعه پیشنهاد فولاد با بعضی مربیان داخلی مطرح شد که عضو هیئت مدیره این باشگاه آن را تکذیب کرد. 

این در حالی است که ابتدای فصل اخباری مبنی بر مذاکره نکونام با تیم‌هایی نظیر تراکتور و گل‌گهر سیرجان مطرح بود. با این شرایط، بعد از نتایج فصل اخیر محرم نویدکیا در سپاهان، بعید نیست که زردپوشان در پایان فصل مذاکراتی با نکو داشته باشند. با توجه به شرایط فوتبال ایران بعید است که سرمربی فعلی فولاد تمایلی برای همکاری با تیم‌های خصوصی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز