خبرگزاری کار ایران

غیبت هادی ساروی در قزاقستان؛

غیبت قهرمان کشتی فرنگی جهان در مسابقات قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۸۰۳

دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در مسابقات قزاقستان کاروان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که از 4ام اردیبهشت ماه سال جاری به منظور آمادگی ملی‌پوشا کشورمان در رقابت‌های پیش رو آغاز شد.  مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ‌دار خردادماه در قزاقستان برگزار می‌شود که  بر این اساس مدال‌آوران و عنوان داران المپیکی کشورمان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

هادی ساروی در این مسابقات کاروان کشتی فرنگی را همراهی نخواهد کرد؛

یازده نفر از فرنگی‌کار کشورمان در این مسابقات شرکت خواهند کرد و طبق اعلام کادر فنی، ۲ کشتی‌گیر در وزن ۱۳۰ کیلوگرم اعزام خواهند شد. باتوجه به اینکه مسابقات قزاقستان سر وزن قانونی برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی دارنده برنز المپیک به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شود و محمد بنا او را در مسابقه دیگری محک خواهد زد. 

 

اسامی کشتی‌گیران به شرح زیر است:

میثم دلخانی، پژمان پشتام محمدرضا گرایی، محمدعلی گرایی، محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی مدال‌آوران المپیک و جهانی هستند که به همراه امین میرزازاده در مرحله نهایی چرخه انتخابی شرکت می‌کنند.

کادر فنی کشتی فرنگی با اعزام ملی‌پوشان کشورمان به تورنمنت‌های مختلف ترکیب تیم‌های ملی را در بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی صربستان مشخص خواهد کرد. پیش از این نفرات اول جام تختی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند و شاگردان بنا به عنوان نایب‌قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز