خبرگزاری کار ایران

ادعای میرر: رئال مادرید خواهان بازگشت رونالدو به برنابئو!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۱۱

کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد ممکن است در تابستان به یکی دیگر از باشگاه‌های سابق خود بازگردد و رئال مادرید مشتاق یک انتقال شوکه کننده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از میرر، کریستیانو رونالدو می‌تواند در تابستان امسال یک بازگشت هیجان‌انگیز به رئال مادرید داشته باشد، زیرا غول‌های اسپانیایی به طور فزاینده‌ای مشتاق دیدار مجدد با ستاره پرتغالی هستند!

این مهاجم 37 ساله پس از جدایی 12.85 میلیون پوندی از یوونتوس در تابستان گذشته، یک فصل فوق العاده دیگر در منچستریونایتد داشته است. با وجود فرم تکان دهنده یونایتد، رونالدو با وجود بازی در تیمی ضعیف، 23 گل - 17 گل در لیگ برتر - به ثمر رسانده است.

بازی‌های او در انگلیس سر و صدایی در برنابئو به پا کرده و چهره‌های کلیدی تاثیرگذار در این باشگاه خواهان بازگشت رونالدو هستند و می‌دانند که او گل‌های زیادی را در لالیگا به ارمغان خواهد آورد.

اگرچه او قراردادی دو ساله منعقد کرد، با گزینه امکان تمدید یکسال بیشتر، چشم انداز در اولدترافورد در هفت ماه گذشته بسیار تغییر کرده است و به همین دلیل آینده رونالدو در منچستر اکنون نامشخص است.

یونایتد خود را برای سومین سرمربی خود در کمتر از یک فصل آماده می کند و اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، آماده است تا در تابستان امسال پس از اخراج اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک، سرمربی موقت، بازسازی بزرگی را آغاز کند.

در حالی که مادرید او را در این تابستان پس خواهد گرفت و فصل آینده زمان زیادی برای بازی به او می دهد، مشخص نیست که آیا تن هاگ این مهاجم کهنه کار را کلیدی برای آینده نزدیک یونایتد می داند یا خیر.

هم سولسشر و هم رانگنیک به سختی رونالدو را زمانی که آمادگی جسمانی داشت، کنار گذاشتند اما تن هاگ در حال برنامه ریزی آینده ای جدید در یونایتد است که بر پایه انرژی و جوانی بالا ساخته شده است - و به همین دلیل برای رونالدو تضمینی برای بازی کردن در هر مسابقه نخواهد بود. این برای اسطوره یونایتد که به درستی می‌تواند به رکورد گلزنی‌اش در تیم مأیوس‌کننده این فصل اشاره کند، اتفاق خوشایندی نیست.

ملی پوش پرتغالی صدمین گل خود در لیگ برتر را در شکست 3-1 مقابل آرسنال به ثمر رساند و در اواسط هفته با گلی که باعث تساوی 1-1 یونایتد مقابل چلسی شد، ادامه داد. زمانی که رونالدو پس از 12 سال وقفه برای دومین دوره حضورش در باشگاه بازگشت، فصلی متفاوت از فصلی را که در اولدترافورد رقم خورد، متصور شد. او معتقد بود که یونایتد فاصله خود را با منچسترسیتی و لیورپول کم می کند و برای کسب جام ها وارد چالش می‌شود اما هیچ کدام محقق نشد.

در عوض، یونایتد تا حد زیادی دور از تصور بوده و شکست‌های عجیب اخیر از سیتی، اورتون، لیورپول و آرسنال امیدهای رانگنیک را برای حضور تن هاگ در لیگ قهرمانان در فصل آینده از بین برده است. همه اینها آینده رونالدو را مخفی نگه داشته است و مطمئنا مادریدی‌ها از اسطوره خود استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز