خبرگزاری کار ایران

واران: ذهنیت برنده رونالدو یک امتیاز مثبت است / روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا متمرکز هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۴۵

​رافائل واران می‌گوید بازی دوباره با کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد برای او "تجربه عالی" بوده است.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در آگوست گذشته 40 میلیون پوند (54 میلیون دلار) روی واران سرمایه گذاری کرد، زیرا این مدافع تصمیم گرفت پس از 10 سال موفقیت با رئال مادرید، یک چالش جدید را خارج از اسپانیا تجربه کند.

بسیاری از زمان او در سانتیاگو برنابئو در کنار رونالدو سپری شد و زمانی که برنده پنج توپ طلا بازگشت خود را به منچستر در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی امضا کرد، این زوج در اولدترافورد دوباره گرد هم آمدند. واران و رونالدو چندین قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را با هم در مادرید به دست آوردند و واران می‌گوید که همچنان از رابطه قوی در فوتبال انگلیس لذت می‌برد.

واران به کانال پلاس گفت: "ما رابطه بسیار خوبی داریم، رونالدو کسی است که دوست دارد به اشتراک بگذارد، دوست دارد در مورد همه چیز صحبت کند. از نظر فوتبالی، از نظر آمادگی جسمانی و روحی می داند که چه کاری انجام بدهد. ما از صحبت کردن در مورد هر چیزی که زندگی یک فوتبالیست حرفه ای را احاطه می کند، تردید نداریم. بازی کردن با او یک تجربه عالی است. ذهنیت رقابتی و برنده او یک امتیاز مثبت برای تیم است."

واران شروع آهسته ای را در دوران حرفه ای خود با شیاطین سرخ پشت سر گذاشته و در بحبوحه مصدومیت های سخت، تنها 14 بازی لیگ برتر را شروع کرده است. با این حال، این بازیکن 28 ساله در هفته های اخیر شتاب زیادی به دست آورده و اکنون در اولدترافورد احساس می کند بیشتر در خانه خود است. واران گفت: "احساس خوبی دارم، احساس بهتری دارم، درست است که در چند هفته اخیر توانسته ام اندکی در تمرینات و مسابقات تداوم داشته باشم. در شروع فصل چند ناکامی داشتم اما اکنون همه چیز بهتر شده است. احساس آرامش بیشتری می کنم، همچنین کمی بیشتر انگلیسی صحبت می کنم و سپس هم تیمی هایم را بهتر می شناسم. ما در حال نزدیک شدن به دوره سرنوشت ساز فصل هستیم و همه آماده ایم تا با چالش هایی که در انتظارمان است، روبرو شویم."

ستاره سابق مادرید در مورد تفاوت های لیگ برتر و لالیگا افزود: بزرگترین تفاوت، شدت مسابقات است. در لیگ برتر، در هر مسابقه فشار حریف زیاد است، ضد حملات زیاد است، من دوئل های بیشتری دارم، حرکات در هر مسابقه بیشتر است. در اسپانیا کمی آرام تر است، ما اقدامات بیشتری را آماده می کنیم. تمرینات نیز متفاوت است، همچنین ریتم زیادی وجود دارد. برای من این یک چالش است که خود را دوباره کشف کنم، هر بار خود را ریکاوری کنم و خوب است که در منطقه راحتی خود نمانید و دقیقاً به دنبال بهترین کاری باشید که می‌توانید انجام دهید."

واران قبل از تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل واتفورد در روز شنبه صحبت می کرد و امیدهای آن‌ها را برای ایستادن در جمع چهار تیم برتر از بین برد اما او مطمئن است که یونایتد در مسیر درستی حرکت می کند. او گفت: "من فکر می کنم پتانسیل این تیم را همه ما می بینیم. ما می توانیم با کیفیتی که در این گروه وجود دارد، هدف بالایی داشته باشیم. حالا در پایان فصل روی رتبه چهارم تمرکز خواهیم کرد. هدف این است که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوریم. این فصل بسیار پرتلاطم و کاملاً پیچیده بوده و بنابراین ما واقعاً روی این هدف متمرکز هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز