خبرگزاری کار ایران

گفتگوی بحرانی رونالدو و مندز درمورد وضعیت منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۹۱

​دوران کریستیانو رونالدو در اولدترافورد ممکن است به پایان برسد!

به گزارش ایلنا، دومین دوره حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ممکن است تنها پس از یک فصل به پایان برسد!

این بازیکن پرتغالی تابستان گذشته از یوونتوس به اولدترافورد بازگشت، جایی که تصمیم گرفت زمانش تمام شده و پس از شروع فصل 2021/22 آنجا را ترک کند! اکنون، در اواسط همان فصل، او به خروج از منچستریونایتد فکر می‌کند.

طبق گزارش روزنامه سان انگلیس، کریستیانو با خورخه مندز، نماینده خود را برای انجام "مذاکرات بحرانی" فراخوانده است که منجر به پرواز مندس برای ملاقات با بازیکن خود به منچستر شده است.

انتصاب رالف رانگنیک به عنوان مربی موقت پس از اخراج اوله گونار سولسشر تأثیر مطلوبی نداشته و طبق گزارش‌ها تعدادی از بازیکنان را ناراضی کرده که کریستیانو یکی از آن‌هاست.

یک منبع نزدیک به این بازیکن به سان گفت: "کریستیانو بسیار نگران اتفاقاتی است که در یونایتد رخ می دهد. تیم انتقادات زیادی دریافت می‌کند و او می‌داند که به عنوان یکی از رهبران در نظر گرفته می‌شود. مشکلات زیادی وجود دارد و کریستیانو فشار زیادی را احساس می‌کند و به شدت تحت فشار است. او شدیداً می‌خواهد حرکتش در یونایتد موفقیت‌آمیز باشد، اما او شروع به درک این موضوع کرده که کسب جام‌ها با شرایط فعلی می‌تواند یک موفقیت باشد."

این منبع ادامه داد: "خورخه به دیدن او خواهد آمد و آنها مدتی را صرف گفتگو در مورد اینکه اوضاع چگونه پیش می‌رود، فکر می‌کنند مشکلات چیست، چگونه ممکن است حل شود و چه راه‌حلی ممکن است وجود داشته باشد؛ صرف خواهند کرد.

شماره 7 یونایتد در این فصل 14 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است، تقریباً نیمی از 29 گل یونایتد که به طور کلی وارد دروازه رقبا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز