خبرگزاری کار ایران

آبشک: برنامه‌ریزی مناسب عامل صعود فولاد بود/ کار با نکونام سخت اما باعث پیشرفت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۷۷۴

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت:‌ چند سال است که با جواد نکونام همکاری می‌کنم. کار کردن با او سخت اما لذت‌بخش و باعث پیشرفت بازیکن است.

محمد آبشک در گفتگو با ایلنا در خصوص صعود و صدرنشینی فولاد از گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2022، اظهار داشت: تیم ما برای این مرحله برنامه‌ریزی داشت و سال قبل هم تجربه بازی در این مرحله را داشتیم. فارغ از بحث آمار و ارقام، می‌دانستیم از گروه صعود می‌کنیم.  برنامه ما این بود که کمتر گل بخوریم و با برنامه کادرفنی و زحمات بازیکنان توانستیم این موضوع را عملی کنیم. 

وی افزود: تیم‌های گروه ما آسان نبودند. شباب الاهلی و الغرافه تیم‌های خوبی بودند و بازیکنان با تجربه‌ای داشتند که در لحظه امکان تغییر نتیجه را دارند. آهال هم تیم قرص و محکمی بود. با این حال فولاد با نتایجی که گرفت شخصیت و برنامه‌ریزی‌اش را نشان داد. 

بازیکن تیم فولاد خوزستان درباره همکاری چند ساله با جواد نکونام و اعتقاد این سرمربی به سبک بازی او، گفت: چند سال است که با جواد نکونام همکاری می‌کنم. کار کردن با او سخت اما لذت‌بخش و باعث پیشرفت بازیکن است. کارنامه نکونام در این چند سال نشان می‌دهد که یکی از بهترین مربیان ایران است. قهرمانی جام حذفی، قهرمانی سوپر جام، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حالا صعود از گروه.  فولاد با حضور نکونام متحول شد. 

آبشک تصریح کرد: ابتدای این فصل فولاد با نظر سرمربی دیگری بسته شد. آن زمان پنجره تیم بسته بود. اما نکونام بعد از مقطع کوتاهی آمد و انسجام و آمادگی تیمی را افزایش داد. در نیم فصل با بازیکنانی که جذب کرد به معنای واقعی احساس تیم بودن به ما دست داد. شما در موقعیت حساس فعلی دیدید که بازیکنان تازه جذب شده چقدر به تیم کمک کردند. خداراشکر که نتایج هم نشانگر و تایید کننده حرف‌های ما است.

وی درباره تقابل با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان کرد: گل‌گهر سیرجان تیم خوبی و بازیکنان با کیفیتی دارد. این بازی برای تیم ما مهم و سخت است . برای پیروزی مقابل گل‌گهر در زمین حاضر می‌شویم. ضمن اینکه تیم ما به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و بهترین جایگاه ممکن در پایان لیگ برتر است. 

بازیکن تیم فولاد در پاسخ به این سوال که نکونام با پیشنهاد احتمالی چند باشگاه متمول لیگ برتری برای فصل بیست و دوم لیگ برتر قرار گرفته است، عنوان کرد: در جریان این پیشنهادات نیستم و درباره آن اظهار نظری نمی‌کنم.

آبشک درباره زمان پایان قراردادش با فولاد و برنامه فصل بعدش، اظهار داشت: قراردادم در انتهای فصل به پایان می‌رسد و فعلاً تمرکزم روی بازی‌های فصل جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز