خبرگزاری کار ایران

دادگاه ستاره گربه‌آزار وستهام برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۴۳

کورت زوما، مدافع وستهام پس از لگد زدن به گربه در دادگاه حاضر می شود.

به گزارش ایلنا، کورت زوما، مدافع وستهم یونایتد پس از تحت تعقیب قرار گرفتن توسط انجمن سلطنتی برای جلوگیری از ظلم به حیوانات(RSPCA) به دلیل سیلی زدن و لگد زدن به گربه های خانگی خود، قرار است ماه آینده در دادگاه حاضر شود.

در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، این مرد فرانسوی و برادر فوتبالیستش یوآن زوما به نظر می رسد که گربه را مورد اصابت قرار می دهند و حیوانات خانگی او متعاقبا تحت خشونت قرار می گیرند. این دو برادر اکنون بر اساس قانون رفاه حیوانات تحت پیگرد قانونی قرار دارند و قرار است در 24 مه در دادگاه دادگستری بارکینگ ساید باشند.

پس از این فیلم، در 10 فوریه، یوآن توسط باشگاه خود تعلیق شد و تنها در ابتدای ماه مارس به تیم بازگشت. در همین حال، وستهام، کورت را از دریافت دو هفته دستمزدش جریمه کرد اما با وجود اعتراضات گسترده، تصمیم گرفت مدافع میانی را تعلیق نکند.

کورت توسط تعدادی از حامیان مالی خود از جمله غول های پوشاک ورزشی یعنی آدیداس کنار گذاشته شد. مدافع وستهم از زمان آپلود این ویدئو مرتباً توسط هواداران رقیب مورد تمسخر قرار گرفته و برخی از هواداران برای تمسخر ستاره سابق چلسی، اسباب بازی های بادی گربه به همراه خود به ورزشگاه بردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز