خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی مدافع وستهام پس از انتشار ویدیوی حیوان آزاری!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۱۸

مدافع وستهم پس از انتشار ویدئویی از لگد زدن او به گربه خود عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد که برادر کورت زوما، یوان، قبل از ارسال این ویدیو به اسنپ چت در بعدازظهر یکشنبه، درست یک روز پس از پیروزی وستهم در دور چهارم جام حذفی در کیدرمینستر، از این اتفاق در خانه مدافع فیلمبرداری کرده است.

در این ویدیو ملی پوش فرانسوی را می توان در آشپزخانه اش دید که گربه را قبل از انداختن آن برمی دارد و در آشپزخانه به هوا می اندازد.

زوما همچنین در حال تعقیب گربه در اطراف اتاق غذاخوری خود در مقابل چشمان کودکی دیده می شود در حالی که صدای خنده فیلمبردار هم شنیده می شود.

زوما درخصوص انتشار این ویدیو گفت: "من عمیقا متاسفم. من همچنین می خواهم بگویم که چقدر عمیقا متاسفم برای کسی که از این ویدئو ناراحت شد. می خواهم به همه اطمینان دهم که دو گربه ما کاملاً خوب و سالم هستند."

یک سخنگوی بزرگترین موسسه خیریه رفاه حیوانات در بریتانیا (RSPCA) گفت: "لگد زدن، ضربه زدن یا سیلی زدن به حیوان، برای تنبیه یا غیره هرگز قابل قبول نیست. ما از افرادی که مشکوک به رنج حیوانات را به ما گزارش می‌دهند، بسیار سپاسگزاریم و می‌خواهیم به مردم اطمینان دهیم که همیشه آنها را بررسی می‌کنیم و در صورت لزوم، هر گونه شکایتی را که در مورد رفاه حیوانات به ما ارائه شود بررسی خواهیم کرد."

در بیانیه وستهام آمده است: "وستهام یونایتد بدون هیچگونه قید و شرطی اقدامات بازیکن ما، کورت زوما، را در ویدئویی که منتشر شده محکوم می کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز