خبرگزاری کار ایران

آنتونیو رودیگر دوباره در لیست خرید رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۹۹

رئال مادرید فقط در صورتی او را تعقیب می کند که حقوق درخواستی خود را کاهش دهد.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش نشریه مارکا، ​آنتونیو رودیگر 29 ساله دوباره هدف رئال مادرید است. هدف اصلی تلاش برای انتقال احتمالی او از چلسی پس از تماس عواملش با باشگاه اسپانیایی است. آنهادر حال بررسی قراردادی هستند که ماه ها پیش به دلیل دستمزد بالای این بازیکن متوقف شد. این رویکرد جدید نیز به این جنبه خاص بستگی دارد.

یک انتقال احتمالی بدون توجه دقیق به دو عامل خاص نمی تواند پیش برود. یکی از دلایل، عدم توافق مدافع با مشتریان احتمالی اوست. رودیگر در ماه ژوئن قرارداد فعلی خود را با چلسی به پایان می رساند. هیچ یک از این مشتریان در سطح بالا انتظارات بازیکن را برآورده نکرده اند. مدافع آلمانی بین دستمزد و مبلغ انتقال بین 4 فصل 55 میلیون یورو طلب می‌کند. همچنین باید به یاد داشته باشیم که دیوید آلابا در سال 2021 با 20 میلیون یورو دستمزد قبل از مالیات و 17.7 میلیون یورو پاداش وارد رئال مادرید شد.

عامل کلیدی دیگر، شب فراموش نشدنی رئال مادرید مقابل چلسی است که در آن تیم انگلیسی نزدیک بود بازی را برگرداند ولی مغلوب نمایش درخشان کریم بنزما شدند. اتفاقی که در آن زمان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو افتاد، رودیگر را کاملا مسحور کرد، او با وجود لغزش در حین گل کریم بنزما، عملکردی متقاعد کننده با یک مرتبه گلزنی ارائه داد. 

در داخل دفاتر والدبباس، باشگاه در حال ارزیابی است که آیا دنبال کردن او راحت است یا خیر. اگر این انتقال اتفاق بیفتد، قطعاً بر اساس شرایط باشگاه خواهد بود، همانطور که آنها قبلاً در شروع سال 2022 ثابت کردند. هیچ انتقالی که نیازی به آن نباشد، انجام نخواهد شد، چه برسد به اینکه تمدید میلیتائو نیز اتفاق بیفتد. دستمزد این بازیکن برزیلی به 4 میلیون یورو به اضافه متغیرها می رسد و سطح اخیر عملکرد او بر این اساس با افزایش شدید حقوق جبران می شود.

تا آنجا که رودیگر می گوید، سناریو هنوز برای او باشکوه است علیرغم اینکه او مجبور بود رویکرد خود را دوباره محاسبه کند. قصد او این است که حداکثر تا پایان فصل تصمیم بگیرد. او می داند که مصدومیت اخیرش بدون اینکه هنوز چیزی را امضا کرده باشد،  ضعفاو را فاش کرده است. چلسی سناریوی پیچیده‌ای نیز با احتمال تصاحب مالک باشگاه جدید در آینده نزدیک دارد. یوونتوس و پی اس جی همچنان این انتقال را از نزدیک دنبال می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز