خبرگزاری کار ایران

رودیگر هدف بزرگ زمستانی رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۹۹۲

این بازیکن آلمانی هنوز در چلسی قراردادش را تمدید نکرده است.

به گزارش ایلنا، نام آنتونیو رودیگر همچنان در اطراف رئال مادرید ظاهر می شود و به نظر نمی رسد که این وضعیت تغییر کند.  همانطور که مارکا مدتی است گزارش داده، این بازیکن آلمانی در رادار باشگاه اسپانیایی قرار دارد و آنها مایلند قراردادی مشابه آنچه در تابستان گذشته داوید آلابا را به پایتخت اسپانیا آورد را با  این منعقد کنند.

قرارداد این مدافع میانی با چلسی رو به اتمام است و در پایان فصل به پایان می‌رسد و رئال مادرید به دنبال آن است که پس از دریافت این اجازه در اول ژانویه با او صحبت کند. در همین حال، چلسی 20 روز فرصت دارد تا روی وضعیت رودیگر برای تمدید قراردادش تلاش کند.

 چلسی دوباره تلاش خواهد کرد

شرایط در چلسی حساس است، زیرا رودیگر تنها مدافعی نیست که قراردادش در حال انقضاء است - آندریاس کریستنسن و تیاگو سیلوا هر دو در موقعیتی مشابه با بازیکن آلمانی قرار دارند اما اولویت توماس توخل رودیگر است.

سرمربی معتقد است که این بازیکن آلمانی یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است و این دو رابطه خوبی با هم دارند، بنابراین او از چلسی خواسته تا تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام دهد. توخل همچنین می‌داند که اضافه کردن مدت قرارداد مدافع آلمانی ارزان‌تر از رفتن به بازار برای امضای قرارداد بازیکن جدیدی مانند ژول کونده است.

رودیگر هدف بزرگ زمستانی رئال مادرید

رودیگر هنوز به تصمیم قطعی نرسیده اما او مذاکرات با باشگاه های علاقه مند به او را به سال جدید موکول کرده است. با این حال، او از نیت رئال مادرید آگاه است و ایندیپندنت گزارش داد که سحر سنسی، برادر ناتنی و نماینده او قبلاً برای بررسی کردن شرایط در مادرید بوده‌اند.

اکنون، مارینا گرانوفسکایا توپ را در زمین خود دارد و او کسی است که در پشت میز پیشنهاد تمدید قرارداد برای این بازیکن قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که او در لندن خوشحال است، اما دستمزدش با اهمیت او برای تیم مطابقت ندارد و از زمان ورودش از رم در سال 2017 حدود هفت میلیون یورو در سال درآمد داشته است.

رئال مادرید به جذب رودیگر خوش بین است

با تجربه اخیر پرونده‌ جدایی راموس سرخیو راموس و جذب آلابا، لوس بلانکوس مطمئن هستند که رودیگر را به خدمت خواهند گرفت. عملیات مشابهی آلابا را پس از انتظار تا ژانویه برای آغاز مذاکرات پیش از انتقال آزاد به این باشگاه آورد، بنابراین حالا رودیگر می تواند نفر بعدی باشد. این بازیکن هنوز مذاکرات با چلسی را نبسته است، اگرچه در صورت تمدید با آبی ها، مایل به ترک لیگ برتر است.

 یک جولای امیدوارکننده

کارلو آنچلوتی حتی اعتراف کرده که رئال مادرید با خوش بینی زیادی به تابستان نگاه می‌کند. گرت بیل، ایسکو و مارسلو باشگاه را ترک خواهند کرد و پول زیادی برای دستمزد جهت جذب بازیکن جدید آزاد خواهند کرد. این امر ورود کیلیان امباپه را نیز تسهیل می کند، در صورتی که آنها موفق به جذب بازیکن فرانسوی شوند.

سحر سنسی: ایجنت رودیگر

سحر سنسی مسئول مذاکرات قرارداد بعدی رودیگر است. او که در سیرالئون متولد شد، یک فوتبالیست حرفه‌ای در آلمان بود که بوروسیا دورتموند او را کشف کرد. او حتی در جام جهانی زیر 20 سال 2005 که آرژانتین با لیونل مسی در آن تورنمنت قهرمان شد، بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز