خبرگزاری کار ایران

امباپه، هالند و رودیگر

اهداف نقل و انتقالات رئال مادرید در سال 2022

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۷۸۴

باشگاه رئال مادرید در سال جدید میلادی به دنبال اهداف بزرگی خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در طول دو سال گذشته پول زیادی برای نقل و انتقالات نپرداخته است، عمدتاً به دلیل شیوع کرونا و مدیریت مالی محتاطانه فلورنتینو پرز، و همچنین به دلیل نیاز به حذف تعدادی دستمزدها، اما سال 2022 می تواند لوس بلانکوس را ببینید که در پنجره نقل و انتقالات، چه تابستان و چه شاید حتی زمستان، چهره مدعی خود را نشان می‌دهد.

کارلو آنچلوتی وارد والدبباس شد و با ظهور وینیسیوس جونیور و تداوم درخشش کریم بنزما، اثری عمیق در تیم بر جای گذاشت. اکنون تیم آنها در صدر جدول رده بندی لالیگا با سویای رده دومی هشت امتیاز فاصله دارد.

اگرچه ژانویه در مورد سرنوشت بازیکنان مازاد رئال مادرید است، گرت بیل و ایسکو نامزدهای اصلی برای ترک تیم هستند، به خصوص با توجه به اینکه قرارداد این دو در تابستان تمام می شود. پرز امیدوار است در صورت امکان مقداری پول نقد را در پنجره نقل و انتقالات زمستان به باشگاه بازگرداند. ماریانو دیاز، لوکا یوویچ و ادن هازارد، اگرچه در بازار چندان مطرح نیستند اما پیشنهادات در مورد آنها بررسی می‌شود.

ورود امباپه

هدف اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات در تابستان 2021 کیلیان امباپه بود و حتی پس از پیشنهاد به مبلغ 200 میلیون یورو، پاری سن ژرمن حاضر به مذاکره نشد و این بازیکن که قراردادش در ژوئن 2022 به پایان می رسد، در پایتخت فرانسه ماندگار شد.

با این حال، ممکن است همه چیز در اول ژانویه تغییر کند، زمانی که امباپه آزاد باشد تا در مورد آینده‌اش با سایر باشگاه‌ها در مورد انتقال احتمالی صحبت کند. او تمایل خود را برای بازی برای رئال مادرید پنهان نکرده است و انتظار می‌رود که قرارداد فوق ستاره زودتر به سرانجام برسد.

یکی دیگر از مهاجمانی که با رئال مادرید مرتبط شده بود، ارلینگ هالند است، با توجه به اینکه او بند فسخی در بروسیا دورتموند دارد که به او اجازه می دهد در تابستان 2022 با مبلغ 75 میلیون یورو جدا شود؛ هزینه ای که به خوبی در دسترس لوس بلانکوس است.

ایجنت او مینو رایولا نیز اعلام کرد که رئال مادرید یکی از چهار باشگاهی است که می تواند مقصد بعدی هالند باشد؛ بدین ترتیب آیا فصل آینده زوج امباپه و هالند را در ورزشگاه برنابئو خواهیم دید؟

اهداف نقل و انتقالات رئال مادرید در سال 2022

تقویت دفاع

در ژانویه 2021، مارکا به طور انحصاری این خبر را منتشر کرد که دیوید آلابا بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد پیوست. حالا به نظر می رسد پرز امیدوار است از شرایط آنتونیو رودیگر در چلسی هم استفاده کند. قرارداد مدافع  آلمانی در ژوئن 2022 به پایان می رسد و رئال مادرید مقصد مورد علاقه او برای انتقال آزاد است، درست مانند آلابا، یکی از دوستان بزرگ رودیگر. رودیگر همچنین آخرین پیشنهاد قرارداد چلسی را رد کرد و گزارش شده که نظرات تحسین برانگیزی در مورد زندگی در پایتخت اسپانیا از سوی هم تیمی های سابقش یعنی، تیبو کورتوا و ادن هازارد دریافت کرده است.

انتظار می رود مارسلو نیز جدا شود و این بدان معناست که آلابا می تواند بیشتر از نقش دفاعی مرکزی خود به دفاع چپ منتقل شود و رودیگر بتواند در قلب خط دفاع وظیفه‌اش را پوشش دهد.

اهداف نقل و انتقالات رئال مادرید در سال 2022

اهداف دیگر

همانطور که انتظار دارید، رئال مادرید به تعداد زیادی از بازیکنان لینک شده است، اما نه فقط در نقل و انتقالات ژانویه؛ تابستان هم وجود دارد. رایان گراونبرچ ستاره آژاکس یکی از کسانی است که به او اشاره شد و لوس بلانکوس برای جذب این بازیکن 19 ساله رقابتی جدی با لیورپول دارد. در همین حال، الکس ساندرو از یوونتوس و ریس جیمز از چلسی نیز به ترتیب به انتقال در ژانویه و تابستان مرتبط شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز