خبرگزاری کار ایران

مجدمی: تنها هدفمان بقای نفت در لیگ است / امیدواریم با حضور تماشاگران تراکتور را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۱۸۳

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اردوی آماده سازی در تهران و اهداف شاگردان رضا مهاجری در شش هفته پایانی لیگ برتر صحبت کرد.

مسلم مجدمی در گفتگو با ایلنا درمورد شرایط آماده سازی تیم نفت مسجد سلیمان در اردوی تهران گفت: اردوی خوبی را شروع کردیم و در بعضی از روزها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم که فرصت بسیاری مناسبی برای کسب آمادگی بیشتر شد. این اردو برای آقای مهاجری و کادرفنی آنها زمانی ایجاد کرد تا تفکرات خود را به خوبی در تیم پیاده کنند و بازیکنان هم تمام تلاش خود را می کنند که ادامه مسابقات را با کسب نتایج موفقیت آمیز به پایان برسانند.

هافبک نفت مسجد سلیمان دررابطه با همکاری با مهاجری گفت: آقا رضا در این مدت که کنار تیم حضور داشتند همراه با همکارانشان با تمام وجود تلاش می کنند تا به هدفی که داریم برسیم. هدف ما تنها بقا در لیگ است و بچه ها هم کمک می کنند که بازی سخت برابر تراکتور در مسجد سلیمان را ابتدا پشت سر بگذاریم و سپس برای مسابقات بعدی آماده شویم.

مجدمی درمورد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که طرفداران پس از مدت ها به ورزشگاه می آیند و قطعا حضورشان به ما کمک می کند و به ما روحیه بدهند تا در بازی مقابل تراکتور سربلند از زمین خارج شویم.

نفت می تواند در لیگ بماند؟ بازیکن نفت در پاسخ به این سوال گفت: ما تیم خوبی هستیم و نفرات خوبی هم در کنار هم حضور دارند. تمام تلاشمان این است که بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مجدمی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مشکلات مالی در این تیم وجود دارد یا خیر، گفت: باشگاه تا به امروز 55 درصد از قراردادها را پرداخت کرده است و قبل از بازی با ذوب آهن آخرین پرداختی صورت گرفته بود. مدیران باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهند که بهتر شود و امیدواریم که این اتفاق هم بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز