خبرگزاری کار ایران

مجدمی: نمایش نورافکن باعث شد داور کارت قرمز بدهد / از طرفداران عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۵۴

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل اخراج در مصاف برابر سپاهان از طرفداران این تیم عذرخواهی کرد.

مسلم مجدمی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست مقابل سپاهان اصفهان در هفته هفدهم گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و یک موقعیت هم در ابتدای بازی داشتیم روی یک اتفاق توپ به پای من خورد و تغییر مسیر داد که گل خوردیم و در جریان بازی هم بعد از گل خوب پیش می‌‎رفتیم که متاسفانه آن اخراج پیش آمد.

مجدمی در خصوص اخراج مقابل سپاهان گفت: تکلی که من زدم درست است که بد بود و با بازیکن حریف برخورد هم داشتم ولی شدتی که امید نورافکن نشان داد، نداشت و فکر کنم داور تحت تاثیر همان نمایش و سروصدای بقیه بازیکنان قرار گرفت. داور به نظرم می توانست در شرایطی که تیم ما عقب افتاده بود مراعات کند و کارت زرد بدهد ولی متاسفانه اخراج شدم و شرایط تیم بهم ریخت.

هافبک نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: وقتی مقابل تیمی مدعی قهرمانی 10 نفره شوید فشار بیشتر می شود و متاسفانه نتوانستیم نتایج دلخواه را به دست بیاوریم. من به خاطر اخراج از بازیکنان و کادرفنی محترم عذرخواهی کردم و از تمامی هواداران خوب مسجد سلیمانی که همیشه تیم را حمایت کردند و حامی من هم بوده‌اند، عذرخواهی میکنم و امیدوارم در ادامه مسیر جبران کنیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

او درمورد اینکه با پیشنهادی برای جدایی از نفت مواجه شده بود یا خیر، گفت: دو پیشنهاد لیگ برتری داشتم و خواستار جدایی بودم اما اجازه جدایی به من ندادند و اینجا ماندنم تا به تیم نفت کمک کنم. بازیکنان خوبی به تیم جذب شده‌اند و همه به دنبال آن هستیم که نتایج موفقی با هدایت آقای فکری کسب کنیم و سهمیه لیگ برتری را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز