خبرگزاری کار ایران

فکری: از همان نقاطی که به بازیکنان تذکر دادیم گل خوردیم/ ۱۰ نفره نمی‌شدیم هم شکست می‌خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۷۰۸

سرمربی نفت مسجد سلیمان از شکست مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به تیم سپاهان خسته نباشید و تبریک می‌گویم. بازیکنانم در مسابقه امروز با تمام وجودشان جنگیدند و آن چیزی که من خواستم را در زمین انجام دادند.

او ادامه داد: در بحث فنی شاید قدرت تیم ما به تیم سپاهان نرسید و ما اگر ۱۱ نفر هم بودیم، نمی‌توانستیم تضمین بدهیم که در این بازی امتیاز می‌گرفتیم ولی متاسفانه یک اشتباه داوری و تصمیم سختگیرانه موجب شد تا شیرازه تیم ما بهم بریزد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: اگر این اتفاق برای تیم ما بیفتد، شاید اصلا به آن نگاه نکنند و اصلا خطا نگیرند که بخواهد یک بازیکن را اخراج کند ولی متاسفانه برخی مواقع داوران محترم نگاه به تیم می‌کنند و می‌گویند این تیم، نفت مسجدسلیمان است و خیلی راحت می‌توان بازیکنش را اخراج کرد یا علیه آن سوت زد.

فکری یادآور شد: متاسفانه پس از آن اخراج، تمام سیستم کاری ما بهم ریخت و ما نتوانستیم آن برنامه مدنظرمان را اجرا کنیم ولی با این وجود بازیکنان ما پس از ۱۰ نفره شدن، خوب دویدند، جنگیدند و فضاها را بستند و به غیر از یک گل، در نیمه اول فرصت دیگری ندادند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: یک سری اشتباهات در بحث یارگیری در نیمه دوم داشتیم و مدافعان ما توپ را نگاه می‌کردند و توجهی به مهاجم حریف نداشتند. توپ خود به خود وارد دروازه نمی‌شود و باید یک مهاجم آن را تبدیل به گل کند.

فکری ادامه داد:  متاسفانه بچه‌های ما فقط توپ را نگاه می‌کردند و باید این ایراد را برطرف کنیم و در دیدارهای بعد امتیازهای مد نظرمان را کسب کنیم و در جدول بالا بیاییم، اما از شکل بازی، دوندگی و انگیزه‌ای که داشتند، تشکر می‌کنم و به بازی‌های آینده امیدوار شدم. می‌توانیم امتیازهای بیشتری بگیریم و بالاتر بیاییم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: نقطه قوت تیم سپاهان را در بحث آنالیز به بازیکنان گفته بودیم و می‌دانستیم از کناره‌ها حمله می‌کنند و ضربه خودشان را می‌زنند.

او ادامه داد: تغییراتی هم پس از اخراج یک بازیکن دادیم ولی گاهی اوقات توان بالای بازیکنان حریف موجب می‌شود تا تیم مقابل اشتباه کند یا نتواند کاری انجام بدهد. اینکه بازیکنی را به یک سمت ببری یا یک موضوع را بگویی، کافی نیست. باید توان این مسئله را داشته باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: اگر ما ۱۰ نفره هم نبودیم، توان فنی و قدرت تیمی سپاهان از ما بهتر بود. یک سری اشتباهات روی گل خوردن داشتیم که مدافعان ما در زمان ارسال‌ها توپ را دنبال می‌کردند و مواظب حریف نبودند. این ایراد را باید در هفته‌های آینده برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز