خبرگزاری کار ایران

مهاجری: امیدوارم تا بازی با استقلال تکلیف‌مان مشخص شده باشد / کادرفنی اسکوچیچ باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۱۷

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری می کند شاگردانش پیش از بازی هفته پایانی تکلیف تیم برای بقا در لیگ برتر را مشخص کنند.

رضا مهاجری در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان گفت: در این مدت که ما به تیم اضافه شدیم خداراشکر بچه‌ها و کل مجموعه روحیه خیلی خوبی دارند که سهمیه تیم را حفظ کنند. برای به دست آوردن همین هدف همه تلاش خودشان را انجام می‌دهند و تمرکز بچه‌ها روی این است که بهترین نتایج را کسب کنیم. 

مهاجری درمورد برتری تیم نفت در اولین حضور او روی نیمکت این تیم گفت: فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن معروف است و همین باعث می‌شود که همیشه شما بتوانید با تلاش و تمرکز در زمین بازی برای به دست آوردن نتایج لازم تلاش کنید. خداراشکر بچه‌ها خیلی متمرکز بازی کردند و به لطف خدا برابر ذوب آهن پیروز شدیم. 

مهاجری درخصوص اینکه تیمش یکی از شانس‌های سقوط به لیگ دسته اول است، گفت: ما هم شانس سقوط داریم و هم شانس بقا در لیگ برتر. شش بازی باقی مانده است و تمام تمرکزمان این است که امتیازات لازم را کسب کنیم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. تلاشمان این است که با تمرینات بهتر و بازی‌های بهتر دل هواداران نفت را شاد کنیم. 

 

سرمربی نفت در رابطه با ارزیابی گروه ایران در جام جهانی قطر گفت: در جام جهانی بهترین تیم‌ها از هر قاره صعود می‌کنند و تفاوت سبک وجود دارد اما سابقه نشان داده که شما هیچ حریف آسانی نخواهید داشت و همه تلاش می‌کنند. مثلاً کره جنوبی یک مرتبه چهارم در جام جهانی را به دست آورده است، جام جهانی جای بهترین تیم‌هاست.

سرمربی نفت درباره انتظار از تیم ملی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت: اگر انتظار صعود وجود دارد پس باید اتفاقات زیادی رقم بخورد که عملی شود. تیم باید از هر لحاظی آماده شود و بعد آن زمان بگویید که باید صعود کند. پشتیبانی، اردوی مناسب و بازی تدارکاتی مناسب برای تیم‌هایی که ما را تحت فشار قرار می‌دهند، باید در دستور کار باشد. با احترام به سایر تیم‌های آسیا اما بازی سخت ما در مرحله مقدماتی تنها برابر کره جنوبی بود. دیدار با رقبای سرسخت باعث می‌شود تا ضعف‌های ما مشخص شود. 

مهاجری در رابطه با گمانه‌زنی‌ها برای همکاری با دراگان اسکوچیچ گفت: من در جایگاهی نیستم که بگویم او باید بماند یا برود، افرادی که مربوط به این تصمیم گیری هستند باید به این سوال پاسخ بدهند. اسکوچیچ در حال حاضر تیم را به این مرحله رسانده است و یادمان نمی‌رود ویلموتس چه بلایی بر سر فوتبال ایران آورد و از صعود به جام جهانی ناامید بودیم. از نظر من باید کادرفنی اسکوچیچ تقویت شود و این هم یک راهی است که کادرفنی قوی‌تری داشته باشیم.

در هفته آخر باید با استقلال بازی کنید؛ آن مسابقه برای شانس قهرمانی احتمالا تاثیرگذار خواهد بود. مهاجری در این رابطه گفت: ما به تیم خودمان نگاه می‌کنیم، اینکه تیم‌های مقابل برابر ما به چه چیزی دست پیدا می‌کنند و چه چیزی را از دست می‌دهند تفاوت چندانی ندارد. مهم این است که ما در مسابقات به دنبال چه چیزی هستیم. امیدوارم تا آن روز وضعیت ما مشخص شود و تکلیف ماندگاری تیم در لیگ برتر معین شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز