خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

منچسترسیتی - لیورپول: مچ اندازی دوباره پپ و کلوپ این بار در جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۰۳۸

تیم های منچسترسیتی و لیورپول در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس از ساعت 19 امشب در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی خونسردی خود را حفظ کرد در حالی که دیگو سیمئونه و همکارانشان در واندا متروپولیتانو شکست خوردند و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا اکنون در فاصله ای نزدیک برای قهرمانان فعلی لیگ برتر قرار دارد.

پاس کوین دی بروین در بازی رفت تمام چیزی بود که شاگردان گواردیولا پس از تساوی آتشین در بازی برگشت در پایتخت اسپانیا در فینال چهار بازی با رئال مادرید لازم داشتند و رویای سه گانه تاریخی برای آنها زنده است.

منچسترسیتی در نبرد آخر هفته گذشته لیگ برتر در صدر جدول به مصاف لیورپول رفت و به تساوی رسید اما سرنوشت جام هنوز در دستان آنهاست و آنها از یک دویدن نسبتا ساده به لیگ برتر تا نیمه نهایی جام حذفی لذت برده اند.

سویندون تاون، فولام، پیتربورو یونایتد و ساوتهمپتون همگی در رقابت‌های امسال برای مردان گواردیولا حریف سختی نبودند اما دو فصل متوالی در نیمه‌نهایی شکست خورده‌اند و سرمربی کاتالان‌ نسبت به فینال چهار تیم محتاط خواهد بود.

سیتی در فصل 19-2018 تنها یک بار موفق به کسب یک جام حذفی در دوران تصدی گواردیولا شده است اما آنها 10 بازی بدون شکست در تمامی رقابت‌ها را برای ورزشگاه ومبلی به ارمغان می‌آورند. مجموعه ای از تغییرات - به طور دقیق هفت بازیکن - برای بازی برگشت با بنفیکا باعث شد بخشی از هواداران لیورپول نسبت به احتمال کامبک بنفیکا کمی ترس داشته باشند، اما برتری قرمزها در بازی اول باعث شد که پس از پایان بازی، با توجه به تساوی سه بر سه آنها به مرحله بعدی صعود کنند.

پاس گل روبرتو فیرمینو و ضربه سر ابراهیما کوناته، ضربات گونکالو راموس، رومن یارمچوک و داروین نونز را در یک بازی هیجانی 3-3 خنثی کرد. پیش از این هرگز لیورپول موفق نشده بود در یک فصل به نیمه‌نهایی جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برسد و آرزوی یک چهار گانه فوق‌العاده هنوز هم بسیار محتمل است، حتی اگر آنها به منچسترسیتی امتیاز بدهند.

قرمزها شروزبری تاون، کاردیف سیتی، نوریچ سیتی و ناتینگهام فارست را از تورنمنت حذف کردند تا برای اولین بار از فصل 15-2014 به نیمه نهایی جام حذفی برسند - قبل از آمدن کلوپ - و در 10 بار آخر که به جمع چهار تیم نهایی رسیده اند، 8 بازی به فینال رفته‌اند.

تساوی با بنفیکا هفتمین بازی بدون شکست در تمام رقابت‌ها را برای قرمزها رقم زد - که حداقل دو بار در شش بازی از آن بازی‌ها به گل رسیده‌اند - اما حالا بعد از بازی در خانه منچسترسیتی، پنج بازی بدون برد مقابل منچسترسیتی را پشت سر گذاشته‌اند.

برنده مسابقه امشب به کسب جام یک قدم نردیک‌تر می شود و اگر سیتی به دور بعدی برسد، رویای چهارگانه لیورپول ناکام می ماند و اگر مردان کلوپ موفق شوند پپ گواردیولا را پس از یک بازی سخت مقابل اتلتیکو کنار بگذارند، آن زمان رویای سه گانه سیتیزن‌ها نابود می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز