خبرگزاری کار ایران

قهرمانی استقلال در لیگ برتر دست خودش است

بیگ‌زاده: مربی که رکورد خوبی دارد چرا باید از تیم ملی جدا شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۵۱

بیگ‌زاده در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ باید از سرمربیگری تیم ملی کنار برود بیان داشت: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی گرفته و به نظرم نباید از تیم ملی کنار برود.

هاشم بیگ‌زاده پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: به نظرم قرعه ایران در جام جهانی به نسبت خوب است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب و درست شگفتی‌ساز شد.

وی ادامه داد: ایران سابقه بازی با آمریکا و پیروزی مقابل این تیم را دارد. انگلیس هم که در دنیا یک حریف بزرگ محسوب می‌شود. ایران اگر بتواند مقابل انگلیس به تساوی برسد و در دو دیدار آینده به برتری برسد صعود به دور دوم غیرممکن نیست.

بیگ‌زاده در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ باید از سرمربیگری تیم ملی کنار برود بیان داشت: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی گرفته و به نظرم نباید از تیم ملی کنار برود چرا باید اسکوچیچ را برکنار کنیم. مربی‌ای که شناخت خوبی از بازیکنان دارد و رکورد خوبی را از خود بر جای گذاشته است چرا باید جدا شود.

بیگ‌زاده در خصوص شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: استقلال باید هر دو جام حذفی و لیگ برتر را با تمرکز کامل به میدان برود با توجه به اینکه استقلال مقابل نساجی میزبان است و از حمایت تماشاگران برخوردار است می‌تواند با پیروزی در این دیدار به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند در لیگ برتر هم که با اختلاف شش امتیازی در صدر جدول قرار دارد.

هافبک سابق استقلال در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال همه چیز دست خودش است اگر بتواند در بازی‌های پایانی خود همین روند خوبش را ادامه دهد می‌تواند بعد از سال‌ها به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز