خبرگزاری کار ایران

در گفت و گوی ایلنا با محمد نادری مطرح شد؛

از حضور در سوپرلیگ ترکیه، کار با دنیزلی، بازی در هوای منفی 17 درجه تا استقلال، تراکتور و تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۵۲۱

مدافع ایرانی باشگاه آلتای ترکیه گفت: واقعا دربی پرهیجانی بود و هر دو تیم هر چه درتوان داشتند را ارائه دادند و فکر می کنم تماشاگران در مجموع از کیفیت بازی رضایت داشتند.

محمد نادری، بازیکن پیشین تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور در پایان سال 1400 در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا از تجاربش از حضور در سوپرلیگ ترکیه و همچنین موضوعات دیگر سخن گفت.

متن پرسش و پاسخ ایلنا با نادری به شرح ذیل است:

*سال ۱۴۰۰  چطور گذشت؟

شکر خدا بر اساس برنامه ریزی هایی که مدنظرم بود پیش رفتم.امیدوارم شرایط برای پیشرفت همه فوتبالیست های کشورم فراهم باشد و آنها بتوانند شایستگی های شان را بیش از پیش نشان دهند.

وضعیت در سوپر لیگ ترکیه به چه شکل است ؟

خب به هر حال در لیگ ترکیه بازیکنان با کیفیت خارجی زیادی حضور دارند که این مساله باعث جذابیت های کلی این مسابقات می شود.من وقتی از نزدیک وارد کوران این لیگ شدم بیشتر از قبل متوجه کیفیت خاص آن شدم.نکته مهم در لیگ این کشور،همراهی متعصبانه هواداران و علاقه آنها به تیم های شان است.این علاقه باعث انگیزه هرچه بیشتر بازیکنان می شود.نکته دیگر،تجربه کار با مصطفی دنیزلی بود.من قبلا خیلی درباره او و ویژگی های فنی اش شنیده بودم اما وقتی کار کردم متوجه شدم کاراکتر خاص او شدم.او مثل یک پدر برای تیم و بازیکن دل می سوزاند و همه چیز را زیر نظر داشت.شاید باور نکنید ولی وقتی قرار بود تیم به مثلا برای صرف نهار به رستوران برود او یک ساعت جلوتر آنجا بود و با آشپزها داشت کلنجار می رفت تا کیفیت غذا همانی باشد که او می خواهد.زمان بلیط سفرها،انتخاب هتل ها همه و همه را کنترل می کرد.در بعد فنی هم روی کلیه مباحث اشراف کامل داشت و حتی خودش آنالیز قبل از مسابقات از حریف را انجام می داد.در مجموع باعث افتخارم بود که شاگردی دنیزلی را در کنار شاگردی دیگر مربیان بزرگی که افتخار همکاری با آنها را داشتم تجربه کنم.موضوع دیگر بحث آب و هواست که امسال در ترکیه هوا به شدت سرد شد.در یکی از بازی های اخیر،در شرایطی به میدان رفتیم که هوا منفی 17 درجه سانتی گراد بود که واقعا شرایط را برای انجام مسابقه سخت می کرد.در این شرایط،بازیکن باید از هر نظر آمادگی لازم را برای حضور در چنین شرایط جوی داشته باشد تا آسیب نبیند.به هر حال همه این ها برای من فصل جدیدی از تجارب فوتبالی را به همراه داشت.

به تیم ملی برسیم.نظرت درباره حضور در جام جهانی قطر چیست؟

تیم ملی با شایستگی و اقتدار راهی قطر شد و قبل از هر چیز این موضوع را به کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم.آنها زحمات فراوانی برای رسیدن به این جایگاه کشیدند و حق تیم ملی چنین صعود مقتدرانه ای بود.امیدوارم با کسب تجارب از دوره های قبلی حضور در جام جهانی و همچنین برنامه ریزی منسجم بتوانیم در قطر از گروه مان در مرحله مقدماتی صعود کنیم.

 بازی‌های استقلال را همچنان دنبال می کنی؟

حتما هر زمان فرصتی باشد این کار را انجام می دهم.استقلال تا اینجا فوق العاده کار کرده و حقش قهرمانی است.با خیلی از دوستان خوبم در ایران و بازیکنان استقلال هم درباره لیگ ایران مرتب صحبت می کنم.دربی را هم در ترکیه با چند بازیکن آلتای دیدیم.واقعا مسابقه پرهیجانی بود و هر دو تیم هر چه درتوان داشتند را ارائه دادند و فکر می کنم تماشاگران در مجموع از کیفیت بازی رضایت داشتند.

مدتی در تراکتور حضور داشتی ولی الان شرایط این تیم مثل قبل مدعی و بین تیم‌های بالای جدول نیست. شرایط تراکتور را دنبال می‌کنی؟

منتظر بودم روزی درباره تراکتور صحبت کنم.اول از همه باید بگویم حق این باشگاه و هوادارانش بسیار بسیار بیش از این است است.من در تبریز مدتها زندگی کردم و می دانم هواداران تیم زندگی شان این باشگاه است. امیدوارم با رفع مشکلات،تراکتور به سطح اول بازگردد و بتواند هواداران خود را راضی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز