خبرگزاری کار ایران

علی سامره در گفتگو با ایلنا

باید برای موفقیت در جام جهانی به سراغ مربی بزرگتری برویم/ همه دیدند دنیا چگونه به علی دایی احترام می‌گذارد/ مدیریت استقلال با غلبه بر حواشی این تیم را مدعی قهرمانی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۲۲

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی به مربی بزرگتری احتیاج دارد.

علی سامره پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی ٢٠٢٢ قطر گفت: این اتفاق به طور حتم باعث غرور و افتخار هر ایرانی خواهد بود. هر چند در دور نخست نتایج امیداور کننده ای نگرفتیم و تا آستانه حذف قرار داشتیم. در کنار تلاشی های که شد به شخصه اعتقاد دارم این بازیکنان بودند که تلاش کردند و با تمام وجود کار کردند و انگیزه آنها باعث صعود ما شد و ما نمی توانیم بگوییم بخاطر وجود شخص خاصی این اتفاق رخ داده است. بازیکنان در دور دوم نیز با جدیت و تمرکز بالا موفق شدند نتایج قابل قبولی کسب کنند و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. 

وی در مورد قرعه ایران در جام جهانی نیز اظهار داشت: باید بگویم برخلاف نظرات در گروه سختی قرار داریم. انگلیس تیم بزرگی است و بازیکنان آن از ستارگان مطرح فوتبال هستند و ما در نخستین گام ماموریت سخت و دشواری را پیش رو خواهیم داشت. تقابل مجدد با آمریکا می‌تواند خاطر انگیز باشد. اما به هر حال بحث های سیاسی و موضعه گیری ما و آمریکا می‌تواند این بازی را حساس تر از سایر بازی ها کند هر چند سیاست از ورزش جداست و من امیدوار هستم بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و باید بدانیم در گروه ساده ای حضور نداریم و اینکه در گذشته آمریکا را شکست داده ایم تضمین بر موفقیت ما نخواهد بود و اگر قرار است با این تفکرات در مسابقات حضور پیدا کنیم همان بازی نکنیم بهتر خواهد بود. به طور حتم تیم های که در جام جهانی حضور دارند به آمدند تا حیثت خود دفاع کنند و هیچ بازی راحتی پیش روی هیچ تیمی نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد حضور اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی گفت: ما تا پیش از این در جام جهانی حضور داشتیم و حالا مطالبه مردم و علاقه مندان به فوتبال صعود تیم ملی به دور بعدی رقابت ها می‌باشد. با تمام احترامی که برای اسکوچیچ و کادرفنی و تلاش های آنها قائل هستم اما ما برای حضور و موفقیت در جام جهانی به یک مربی بزرگ تر احتیاج داریم. در همین مدت کم ما حواشی داشتیم که خدا را شکر به خیر گذشت و مهم نتیجه گیری تیم ملی بود که رخ داد. ولی ما در همین مدت ٨ ماه می‌توانیم به سراغ مربی های بزرگ تر برویم که مقبول باشد و بازیکنان از او پذیرش داشته باشند. این حواشی که ایجاد شد به طور حتم در ذهن بازیکنان می‌ماند و مسلما تاثیر گذار خواهد بود اما به هر حال امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود تیم ملی باشد و باعث موفقیت ما شود.

سامره در مورد حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی نیز اظهار داشت: ایشان شخصیت بزرگ و والای دارد و با درگیر برابر چشم بیشتر مردم جهان باعث افتخار ایران شد. او آقای گل جهان بود و نیاز به تعریف و تمجید کسی ندارد و جایگاه او مشخص است و این موضوع باعث خوشحال من و تک تک هم وطنان شد. فوتبال اکنون راهی شده برای قدرت نمایی کشورها، متاسفانه عده ای در داخل مخالف این رخداد و دایی هستند و این موضوع را درک نمی کنند و نمی‌فهمند؛ اما همه دیدند دنیا چگونه به علی دایی و ایران احترام می‌گذارد و فیفا یکی از مردان بزرگ این سرزمین را برای یکی از مهم ترین مراسم های خود دعوت کرده است و به نظرم بهتر است ما نیز به او احترام بگذارم و ببالیم که چنین فرد بزرگی در کشور ما حضور دارد و این کج سلیقگی ها هر چه زودتر تمام شود.

مهاجم سابق استقلال در پایان در خصوص وضعیت این تیم در این فصل گفت: خدا را شکر با نظم مدیریتی که در باشگاه به وجود آمده است حواشی استقلال کمتر شده است و تیم توانسته با تمرکز بیشتر و بهتری رقابت‌ها را دنبال کند و نتایج خوبی را کسب کرده و با اقتدار در صدر حضور دارد. امیدوار هستم این روند در ٧ بازی آینده ادامه داشته باشد تا بعد از مدت ها با قهرمانی استقلال دل میلیون هوادار این تیم شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز