خبرگزاری کار ایران

بیگی: لیگ امسال، لیگ بیانیه‌ها است/ مقابل استقلال دنبال یادگاری خوب هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۴۰۴

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تا بعضی تیم‌ها بازی‌ فشرده یا سخت دارند، سریعا به مسائل مختلف اعتراض می‌کنند. لیگ امسال را باید لیگ بیانیه‌ها نامگذاری کرد.

سعید غلامعلی بیگی در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: استقلال تا اینجای فصل، تیم بدون باخت بوده است. آنها بازی‌های خوبی به نمایش می گذارند؛اما تمام تلاش ما بر این است که هواداران دو تیم بازی خیلی خوبی شاهد باشند و از حضور در ورزشگاه راضی باشند. از حالا نمی‌توانم درباره نتیجه صحبت کنم، اما با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم و برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم. فراموش نکنیم که استقلال برای کسب هر دو جام(لیگ برتر و جام حذفی) می جنگند؛ اما نساجی هم به دنبال این است که یادگاری خوبی مقابل آبی‌پوشان به جابگذارد.

وی درباره اینکه ساکت الهامی سابقه پیروزی مقابل استقلال را در فینال جام حذفی دارد، عنوان کرد: ساکت الهامی قبلاً با تراکتور در فینال جام حذفی مقابل استقلال و فرهاد مجیدی به پیروزی رسیده است. او حالا با نساجی به دنبال تکرار این افتخار است و شک نکنید که با تمام توان برای این منظور می‌جنگند. همبستگی زیادی بین اعضای تیم وجود دارد و تلاش می‌کنیم از این مرحله صعود کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی پیرامون غیبت مسعود شجاعی مقابل استقلال گفت: مسعود شجاعی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. او کاپیتان تیم ملی بوده و 3 دوره در جام جهانی حضور داشته است. در کنار این تجربه حضور در لالیگا و اتفاقات خوب دیگر فوتبالی، واقعاً حضور او به هر تیمی کمک می‌کند. اما این بازی به خاطر محرومیت امکان حضور در زمین را ندارد. اگر او بود قطعاً روی بازی ما تاثیر می‌گذاشت و بازیکنان استقلال بیشتر درگیر او می‌شدند.

بیگی: لیگ امسال، لیگ بیانیه‌ها است/ مقابل استقلال دنبال یادگاری خوب هستیم

غلامعلی بیگی در خصوص مشکل زمین مسابقه و تاثیرش بر نتایج نساجی گفت: از ابتدای فصل ساکت الهامی دنبال زمین مناسب بود و در چند بازی ابتدایی مجبور شدیم در زمین ناهموار ساری به میدان برویم. متاسفانه گوش شنوایی نبود. سبک بازی تیم ما طوری است که کیفیت چمن روی آن تاثیر زیادی می‌گذارد. ما در این فصل مجبور شدیم در اصفهان و مشهد بازی برگزار کنیم. البته از هیئت فوتبال استان خراسان تشکر می‌کنم. با شرایطی که من از زمین وطنی دیدم بعید می‌دانم به چند بازی ابتدایی فصل بعد هم برسد. 

وی در پاسخ به اینکه آیا انتشار بیانیه‌های متوالی استقلال می‌تواند روی روند بازی آنها با نساجی تاثیر بگذارد، تصریح کرد: متاسفانه ما امسال از داوری ضربه زیادی خوردیم، اما اعتراضی نکردیم. با اینکه تیم ما خصوصی است و از جیب خودش هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. با این حال شاهد این هستیم تا بعضی تیم‌ها بازی‌ فشرده یا سخت دارند، سریعا به مسائل مختلف اعتراض می‌کنند. لیگ امسال را باید لیگ بیانیه‌ها نامگذاری کرد.  

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: بهترین اتفاق ممکن برای ما حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است. از آنجا که تیم ما هواداران زیادی دارد واقعاً خوشحالم در این بازی حمایت می‌شویم. امیدوارم روز 2 شنبه با ارائه بازی زیبا دل آنها را شاد کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز