خبرگزاری کار ایران

امان اله پاپی: هدفم کسب مدال طلا پرتاب نیزه F57 است/ برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوم/ اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۹۶

نایئب قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: من برای کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا راهی مسابقات می‌شوم هدفم کسب مدال طلا پرتاب نیزه F57 است.

امان‌اله پاپی نائب قهرمان پارالمپیک توکیو درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تمرینی‌اش در اردو و آمادگی‌اش برای مسابقات آسیا عنوان کرد: بعد از مسابقات پارالمپیک توکیو متاسفانه کرونا گرفتم و مدت کوتاهی حدود 15 روز درگیر این بیماری بودم و عوارضش برای من آنقدر زیاد بود که بدنم بسیار ضعیف شده بود و بعد از آن به دلیل آنکه از مسابقات پارالمپیک آمده بودیم و سطح و فشار این مسابقات بسیار بالا بود نیاز به ریکاوری و استراحت طولانی مدتی داشتیم که حدود دو الی سه ماه استراحت داشت البته همراه تمرین اما با فشار خیلی کمتر و پایین تر و خداراشکر دوره خوبی را پشت سر گذاشتم.

او در ادامه صحبت‌هایش در خصوص برگزاری چند دوره اردو تصریح کرد: 3 دوره اردو در اهواز داشتیم که تا قبل از شروع سال جدید1401 در اهواز برگزار شد و بدلیل اینکه دچار اسیب دیده‌گی بودم زیاد از عملکرد خودم راضی نبودم اما شرایط تمرینی، امکانات و .. بسیار خوب بود و میزبانی از ورزشکاران و همچنین برگزاری چند دوره اردو  را خیلی خوب برگزار کردند که برای ملی‌پوشان مفید واقع شد که جا دارد از مسئولین تشکر کنم. این دوره از اردوها به پیشرفت و تشدید عملکردم خیلی کمک کرد. 

نائب قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک در ادامه با اشاره به تشکیل اردوهای هدفمند به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات پیش رو گفت: این دو ره از اردوهایمان که از 14ام فروردین ماه سال جاری اغاز شده است در تهران برگزار شده و تا دوم اردیبهشت ماه طول می‌کشد و بعد از آن چند روزی استراحت داریم و آماده حضور در اردوی بعدیمام می‌شویم. بازی‌های آسیایی هانگزو را در پیش داریم که از سطح خیلی خوب یبرخوردرند و باید با آمادگی بالا در این دوره از رقابت‌ ها شرکت کنیم.

او در ادامه افزود: به امید خداوند و تلاشی که طی این مدت داشته‌ام هدفم کسب مدال طلا مسابقات آسیا است که تلاشم را می‌کنم با انگیزه بیشتری آماده مسابقات شوم. سطح مسابقات قطعا سطح بالا و مطلوبی را در بر دارد هرچند قابل پیش بینی نیست و ما باید با آمادگی 100 درصد برای مسابقات اماده شویم. من یک حریف ازبکستانی دارم که خیلی سطح خوبی دارد در بین حریفان آسیایی‌ام. 

امان اله پاپی درخصوص ارتقا رکودش بیان کرد: واقعیت نسبت به پارالمپیک نه و این را باید بگویم که هنوز در فاز رکورد گیری نرفته‌‎ایم چراکه زمستان فصل تمرینات قدرتی است و زمان مناسبی برای رکوردگیری نمی‌باشد. بیشتر همه‌ی ورزشکاران سعی دارند یک بدنسازی خیلی خوب داشته باشند و نزدیک به مسابقات که می‌شود سعی بر این داریم که تمرینات را عوض کنیم و سرعتی کار می‌کنیم و رکوردگیری انجام می‌دهیم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: در اردیبهشت ماه هم مسابقات قهرمانی کش.ری داریم که سعی دارم در این مسابقات هم شرکت کنم و خودم را محک بزنم. باید ببینیم برنامه فدراسیون چیست چراکه تابع تصمیمات فدراسیون هستیم. 

نائب قهرمان پارالمپیک توکیو در واکنش به آنالیزی که از رقبایش داشته خاطر نشان کرد: من برای کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا راهی مسابقات می‌شوم و جز طلا به چیزی فکر نمی‌کنم چراکه تمام توان و تلاشم را می‌کنم تا به این مهم دست پیدا کنم و رکورد بهتری را بزنم. 

او در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: هدفم کسب مدال طلا پرتاب نیزه F57 است. اگر رکوردهای خودم در المپیک را تکرار کنم احتمال کسب مدال طلا وجود دارد و زمان خوب و کافی برای امادگی بیشتر و تغییر رکورد بهتر از قبل وجود دارد امیدوارم که تلاشم جواب دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز