خبرگزاری کار ایران

از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۸۶

در محل استانداری تهران از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک استان تهران تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی که امروز در سالن آمفی تئاتر استانداری تهران برگزار شد، از  مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی تجیلی به عمل آمد. داود علیپوریان و صادق بیگدلی (والیبال نشسته)، حامد صلحی‌پور و روح الله رستمی (پاراوزنه‌برداری)، وحید نوری(جودو نابینایان و کم بینایان)، سجاد گنج‌زاده(کاراته) و علی داوودی (وزنه برداری) به همراه مربیان‌شان تجلیل شدند.

در این مراسم حسین منصوری استاندار تهران، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: سهم ورزشکاران تهران از مدال‌های المپیک توکیو ۲۲ درصد بود و تعداد ۱۷ ورزشکار در آن رویداد حضور داشتند. هم‌چنین از ۶۲ ورزشکار اعزامی به پارالمپیک، ۸ نفر از تهران بودند که ۴ طلا و یک نقره سهم مدال‌آوران این استان بود.

او گفت: تلاش بر این است که تعداد ورزشکاران و تعداد مدال‌های استان تهران را در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس افزایش دهیم.

در این مراسم از سوی مقام معظم رهبری ۴ سکه به مدال آوران طلایی، ۳ سکه به مدال آوران نقره به همراه انگشتر و چفیه به ورزشکاران اهدا شد. هم‌چنین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز ۳ سکه به مدال‌آوران پارالمپیک استان تهران اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز