خبرگزاری کار ایران

ماجرای سکه جادویی؛

دوران حرفه‌ای پیکه چطور نابود نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۱۲۱

جرارد پیکه ماجرایی را تعریف کرد که از نابود شدن دوران حرفه‌ای این بازیکن جلوگیری کرده است.

به گزارش ایلنا، بازیکن سابق شیاطین سرخ زمانی را بازگو کرده که سعی کرده با روی آوردن به یک افسانه، از اتهام فرار کند.

جرارد پیکه فاش کرد که در تلاش برای جلوگیری از مثبت بودن تست الکل زمان رانندگی در حالت غیرعادی در دوران حضورش در منچستریونایتد، سکه مکیده است.

پیکه به کانال یوتیوب The Wild Project گفت: "من چراغ راهنمایی را زدم و پلیس آن را متوقف کرد. سال قبل از رفتنم به بارسا بود. ناگهان فوت کردم، تستم مثبت شد و خودم را در یک ون پلیس با دستبند در حال رفتن به زندان می‌دیدم. تمام آن حالت مستی ناگهان مرا ترک کرد. حرفه من به جهنم می‌رفت. در آن لحظه فکر می کنی "چه اتفاقی می افتد؟"

"آنها کیف را به شما می دهند تا همه چیزهایی را که دارید قرار دهید و مرا به اتاقی بردند. پلیس یک لحظه رفت و من ناامید شده بودم. چند سکه برایم باقی مانده بود. چند وقت پیش به من گفته بودند که اگر سکه ها را بمکید، آزمایشتان مثبت نمی شود. شروع به مکیدن آنها کردم. به طرز معجزه آسایی با آن سکه نجات پیدا کردم. من شک دارم که این مربوط به سکه ها باشد. به جای اینکه با رفتن به خانه، با تاکسی به کازینو رفتم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز