خبرگزاری کار ایران

مسابقات فرنگی قهرمانی اروپا؛

آدموند نازاریان فینالیست شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۸۱

آدموند نازاریان فینالیست مسابقات قهرمانی اروپا شد و با واکنش مثبت فدراسیون جهانی کشتی روبه رو شد.

به گزارش ایلنا، یکی از کشتی‌گیرانی که در مسابقات فرنگی قهرمانی اروپا توجهات را به خود جلب کرده، ادموند نازاریان است، کشتی‌گیر ارمنی‌الاصل تیم ملی بلغارستان که هنوز شرایط سنی رده جوانان را دارد اما در مسابقات قهرمانی بزرگسالان اروپا روی تشک رفته است. آرمن نازاریان یکی از بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین قهرمانان تاریخ کشتی فرنگی است، مرد بی‌تکرار کشتی ارمنستان و بلغارستان که حالا پسرش جا پای او گذاشته است.

آرمن نازاریان سبک وزن ارمنی‌الاصل که برای هر دو کشور ارمنستان و بلغارستان مدال‌های زیادی به دست آورده، جدای از مدال‌های رنگارنگی که در قهرمانی جهان از آن خود کرد، دو طلا و یک برنز المپیک را در کارنامه دارد.

او هم با ارمنستان و هم با بلغارستان به طلای المپیک رسیده اما بیشتر افتخاراتش با تیم ملی بلغارستان به دست آمده و با دوبنده تیم ملی این کشور با دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است.

حالا درحالیکه آرمن نازاریان سرمربی بلغارستان است و پسر جوانش ادموند نیز در تیم ملی این کشور کشتی می‌گیرد، بلغارها به افتخارآفرینی دوباره قهرمانی از خانواده نازاریان دل خوش کرده‌اند. ادوموند شب گذشته در وزن 60 کیلوگرم با شکست حریف ارمنی خود به فینال رسید و امشب (14 فروردین) برای کسب مدال طلای مسابقات با کرم کمال از ترکیه رقابت خواهد کرد.

پیج اینستاگرامی اتحادیه جهانی کشتی نیز با انتشار فیلمی از کشتی‌های آرمن و ادموند نازاریان نوشته است: «همچون پدر، همچون پسر».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز