خبرگزاری کار ایران

امین گونیچی: کسب مدال سنگین وزن جهانی با رقبایی چون لوپز و کایالپ دشوار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۵۷

عضو تیم کشتی فرنگی تونس در جام تختی گفت: که با حضور قهرمانان ترک و کوبایی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، کسب مدال در این وزن جهانی و المپیک سخت است.

به گزارش ایلنا، امین گونیچی فرنگی‌کار سنگین وزن تیم ملی کشتی تونس در المپیک 2020 توکیو درباره حضورش در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی اهواز اظهار داشت: هدف اول من از حضور در این مسابقات، کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات کشورهای حوزه دریای مدیترانه است و در وهله بعد، برای المپیک 2024 پاریس آماده می‌شوم.

وی که در المپیک 2020 توکیو نیز نماینده سنگین وزن تونس بود، عنوان کرد: برای کسب مدال راهی المپیک توکیو شدم، اما ستارگان بزرگ بسیاری مانند کشتی‌گیر فرناندر آکوستا از شیلی را در مقابل داشتم. با تجربه المپیک توکیو، تمرین می‌کنم تا در بازی‌های 2024 پاریس جبران کنم.

فرنگی‌کار ملی‌پوش تونس در مورد تجربه‌اش در مسابقات جهانی گفت: تاکنون دو بار در مسابقات جهانی بوده‌ام. یک بار در رقابت‌های جهانی 2019 نورالسلطان قزاقستان و یک بار هم در مسابقات زیر 23 سال 2021 صربستان حضور داشتم. در این رقابت‌ها مدال نگرفتم، اما برایم تجربه شد. ان‌شاءالله در مسابقات جهانی 2022 صربستان، با تمام تلاش و توان روی تشک می‌روم تا مدال بیاورم، روی سکو بروم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

گونیچی درباره رقابت با ایرانی‌ها اذعان داشت: می‌دانیم ایرانی‌ها کشتی‌گیران بزرگی هستند، اما تلفظ اسامی آنها برای من سخت است و این کشتی‌گیران را از روی اسم نمی‌شناسم. البته تاکنون با ایرانی‌ها روبه‌رو نشده‌ام. کسب مدال در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی با حضور رقبای نامداری چون میهان لوپز و رضا کایالپ دشوار شده است. با این وجود برای لوپس در راه کسب پنجمین طلای المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز