خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایده آل مایکل اوون: کدام بازیکن سابق آرسنال در تیم اوست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۰۴

مهاجم سابق لیورپول بهترین بازیکنانی که می‌شناسد را در یک تیم دور هم جمع می‌کند.

به گزارش ایلنا، ماشین گلزنی سابق بهترین ستارگانی را که با آنها و مقابل آنها بازی کرد، انتخاب می کند. اما چه کسانی در میان این اسامی قرار گرفته‌اند؟

ترکیب ایده آل اوون را در زیر می‌بینید:

دروازه بان: پیتر اشمایکل

"از بین تمام دروازه‌بان‌هایی که مقابلشان بازی کرده‌ام، پیتر به راحتی بهترین بود - یک بازیکن بزرگ همه‌جانبه. شما نمی توانید فقط با یک شوت‌گیر خوب بودن، عالی باشید، باید همه چیز را داشته باشید - و او این کار را کرد."

دفاع راست: کافو

"من چند بار مقابل برزیل بازی کردم و او و روبرتو کارلوس عالی بودند. آنها شیوه بازی مدافعان کناری را تغییر دادند. مردم فکر می کردند که یک مدافع کناری باید فقط دفاع کند، اما در بازی امروز مهم است که مدافعان کناری نیز در توپ خوب باشند و کافو از این نظر پیشتاز بود."

مدافع میانی: مارسل دسایی

زمانی که او به چلسی آمد، یک بازیکن «مناسب» بود. با برخی از مدافعان فکر می کنید "او قوی نیست"، "او خیلی سریع نیست" یا هر چیز دیگری و سعی می کنید در برابر این ضعف بازی کنید. اما بازی دسایی عملاً غیرممکن بود. او قوی، سریع و خوب در مهار توپ بود. مردم می‌پرسند که آیا او فقط در بازی‌های بزرگ خوب بازی می‌کرد، اما من یک بار سعی کردم به او لگد بزنم و به پایم آسیب زد - که نشان می‌دهد چه نوع مسابقه‌ای مقابل او داشتم!"

مدافع میانی: پائولو مالدینی

"فقط به ویترین جام او نگاه کنید! بازی کردن برای چنین تیمی تا زمانی که او در بالاترین سطح بازی کرد، گویای همه چیز است. یک پای چپ فوق‌العاده و در حالی که ممکن است با گذشت زمان یک یارد را از دست بدهد، مدافعانی مانند آن هرگز با سرعت عمل نمی‌کنند زیرا بسیار باهوش هستند. مردم به من می گویند بابی مور اینطور بود، جان تری هم همینطور - و سامی هیپیا در لیورپول هم همینطور بود. مالدینی بدن خود را می شناسد و بسیار باهوش است."

دفاع چپ: روبرتو کارلوس

"او مانند کافو باعث شد مردم به نقش یک مدافع کناری در یک تیم فکر کنند. در گرفتن توپ عالی، دویدن های خوبی انجام داد - اما همچنین در ارسال توپ هم خارق العاده بود."

هافبک راست: کریستیانو رونالدو

"مهارت، سرعت، قدرت، گلزنی و خلق گل دارد - بیشتر از این چه می توانید بگویید؟ بازیکن بزرگی که حتی بهتر خواهد شد."

هافبک میانی: استیون جرارد

"بهترین بازیکن دارای موتور و قدرت زیاد به علاوه پاهای بلند - او یکی از بهترین ها در رهگیری پاس ها و خواندن بازی است. و وقتی توپ را در اختیار دارد، به همان اندازه فوق العاده است. یکی از بهترین پاسورها، یک شوتزن عالی، سریع و می تواند بازیکنان را در مقابل خود شکست دهد. شما می توانید او را در هر پستی بازی دهید و او در اکثر تیم ها حضور پیدا می کند."

هافبک میانی: روی کین

"اگر من یک مربی بودم، 4-4-2 با دو بازیکن سرسخت در وسط بازی می کردم که مردم از بازی با آنها متنفر بودند و دو بازیکن با استعداد در هر دو طرف. چه کسی بهتر از جرارد و روی کین؟ هر دو پاسورهای خوبی هستند اما به روش های مختلف. کین آن را ساده نگه داشت، در عین حال یک موتور عالی داشت و می‌توانست تمام بازی کارش خودش را انجام بدهد.

هافبک چپ: جان بارنز

"من به اندازه کافی خوش شانس بودم که قبل از بازنشستگی چند بار با او بازی کردم. او بازیکن بزرگی بود که با وجود برنده شدن بازی‌های ملی، اعتباری برای انگلیس نداشت، اما من ویدیوهای بازی لیورپول را تماشا می‌کنم و 99 درصد گل‌ها از بارنز می‌آید که پنج بازیکن را شکست داده و به ایان راش پاس می‌دهد تا وارد بازی شود! حیرت انگیز بود که چقدر ماهر بود. من هرگز ندیدم که او توپ را از دست بدهد."

مهاجم: تیری هانری

"او لیگ برتر را وارد مرحله جدیدی کرد. ما بازیکنان تازه وارد خوبی داشتیم - جانفرانکو زولا و دنیس برگکمپ در میان آنها - اما او بهترین بوده است. او بازیکنان را شکست می دهد، گل می آفریند و آنها را به ثمر می رساند. من برای تماشای او پول می دهم!"

مهاجم: آلن شیرر

"او در هر سطحی گلزنی کرد و حتی زمانی که ماه ها متوالی مصدوم بود، همیشه بهترین گلزن به نظر می رسید. شما بازیکنان با استعداد زیادی دارید، اما هیچ کس به اندازه آلن از نظر ذهنی سخت نبود، که برای مدت طولانی از بدنش بیشترین بهره را برد. احتمالا بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز