خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایده آل جیمز میلنر: جرارد بهترین فوتبالیستی بود که با او بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۱۴

کاپیتان لیورپول، جیمز میلنر - با سابقه حضور در لیدز، نیوکاسل، استون ویلا و منچسترسیتی - ترکیب ایده آلی از هم تیمی های گذشته و حال را انتخاب می کند. با این حال، جایی برای محمد صلاح وجود ندارد!

به گزارش ایلنا، جیمز میلنر بیش از 800 بازی در طول دوران حرفه ای انجام داده که در لیدز زمانی که او فقط 16 سال داشت شروع شد و 20 سال بعد همچنان ادامه دار است. در همین مدت زمان، او برای نیوکاسل، استون ویلا، منچسترسیتی و لیورپول بازی کرد و در این راه تعداد زیادی جام‌ها از جمله سه لیگ برتر، دو جام اتحادیه، یک جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

کارشناسان فورفورتو با او گفتگو کردند تا بفهمند چه کسی ترکیب بهترین یازده نفر از هم تیمی هایش را تشکیل می دهد...

ترکیب کامل جیمز میلنر

دروازه بان: آلیسون بکر

نایجل مارتین در لیدز مطمئنا بهترین دروازه بانی بود که با او بازی کردم و جو هارت در منچسترسیتی فوق العاده بود. اما آلیسون همه چیز را به دست آورده است. ورود به یک تیم جدید و یک کشور جدید آسان نیست، اما او از ما تیم بهتری ساخت. اگرچه او کمی بیش از حد خوب است. همه ما از قرار گرفتن در کنار او اجتناب می کنیم!

دفاع راست: ترنت الکساندر-آرنولد

گری کلی، لوک یانگ، میکا ریچاردز، گلن جانسون: همه مدافعان راست عالی هستند، اما من می بینم که ترنت به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل می شود و به همین دلیل است که او به چهار بازیکن دیگر از نظر من ترجیح داده می‌شود. آنچه او به دست آورده بسیار چشمگیر است."

مدافع میانی: جاناتان وودگیت

وودی در لیدز استثنایی بود و البته با چند مصدومیت مصدومیت بدشانس بود، اما قبل از آن همه ما فکر می‌کردیم که او یک فوق ستاره است."

مدافع میانی: ویرجیل فن دایک

او یک بازیکن واقعی است. پا به توپ او و فرماندگی او عالی است. او عمیق ترین صدایی را دارد که من تا به حال شنیده ام اما وقتی آن را می شنوید می دانید که همه چیز درست می شود!

دفاع چپ: اشلی کول

یک مدافع کناری در سطح جهانی. من با او برای انگلیس و مقابل او بازی کردم و او تمام بازی را حمله و دفاع می کرد. اشلی بهترین بازیکن فوتبال بود و همیشه کاری را انجام می داد که از او انتظار می رفت.

هافبک میانی: داوید سیلوا

با او، همیشه وزن یک پاس و تشخیص چیزهایی وجود داشت که هیچ کس دیگری نمی توانست. اما او همچنین عاشق تکل بود! دیوید می‌توانست با سه پاس گل به تنهایی یک بازی را رقم بزند، اما اگر توپ را می‌برد غوغا می‌کرد. بعد از آن می‌گفت: «حرکت من را دیدی؟!» سیلوا خیلی بامزه بود.

هافبک میانی: استیون جرارد

بهترین فوتبالیست همه جانبه ای که تا به حال با او بازی کرده ام: پای چپ، پای راست، ضربه سر، شوت، دفاع. فکر کردن به آن ترسناک است، زیرا می‌توانستید در هر جایی با او بازی کنید و او عالی بود."

هافبک میانی: فرانک لمپارد

 "تعداد گل هایی که فرانک از خط هافبک به ثمر رساند او را به این تیم می رساند - ما راهی پیدا می کنیم تا او و استیوی را با هم هم‌تیمی کنیم! می توانم بگویم که لمپارد به عنوان مربی خوب عمل خواهد کرد، زیرا نگرش او به عنوان یک بازیکن همیشه بی رقیب بود.

مهاجم راست: روبرتو فیرمینو

میلنر گفت: " فوتبالیستی که مشابه ندارد. او واقعاً سخت کار می کند، لبخند می زند و هر کاری که از او خواسته می شود را انجام می دهد. میزان کار او بدون توپ چیز دیگری است، اما توانایی او با توپ در پایش او را در ترکیب من می‌‌برد."

مهاجم میانی: آلن شیرر

آلن برای گلزنی زندگی کرد و در آن بهترین بود. وقتی به همه بازیکنان بزرگی فکر می‌کنید که از زمان بازنشستگی او را دنبال کرده‌اند و با این حال او هنوز رکورد گلزنی در لیگ برتر را دارد، پس از استثنایی بودن او قدردانی می‌کنید.

مهاجم چپ: سرخیو آگوئرو

به یاد دارم که توپ به دست سرجیو در زمان مصدومیت مقابل کوئینزپارک پی آر افتاد، زمانی که منچسترسیتی در سال 2012 قهرمان لیگ شد. از زاویه دید من سخت بود که بدانم او چقدر شانس دارد زیرا وقتی دیدم که او پایش را به عقب می کشد و مطمئن شود که ضربه بزند خارق العاده بود."

سرمربی: یورگن کلوپ

"بهتر است رئیس را انتخاب کنم وگرنه او ناراحت می شود. تری ونبلز اولین بازی من را مربیگری کرد و در رده دوم قرار گرفت. یورگن سختگیر است، اما چیزی که می بینید همان چیزی است که به دست می آورید و کار کردن با او لذت بخش است."

ترکیب ایده آل جیمز میلنر: جرارد بهترین فوتبالیستی بود که با او بازی کردم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز