خبرگزاری کار ایران

محمد صلاح: مهم ترین موضوع صعود ما بود/ می خواهیم در انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۱۴

مهاجم مصری لیورپول معتقد است چیزی که اهمیت دارد صعود این تیم به درو بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایلنا، شب گذشته شاگردان یورگن کلوپ علی رغم اینکه با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آنفیلد برابر اینترمیلان شکست خوردند اما با توجه به پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا موفق شد در مجموع با نتیجه 2 بر یک به برتری برسند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

محمد صلاح بعد از این بازی اظهار داشت: اینتر تیم سرسختی بود، آنها حتی در بازی خارج از خانه هم خیلی خوب کار کردند، البته که ما موفق شدیم آنها را شکست دهیم. امروز ما در ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم. در نیمه دوم توانستیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم. مهمترین چیز این است که صعود کرده ایم. امیدوارم در بازی بعدی بهتر کار کنیم. دو بار شوت هایم به تیرک برخورد کردند اما مشکلی نیست، شاید بازی بعد سه گل بزنم! تا زمانی که تیم موفق باشد، اهمیت زیادی به این موضوع نمی دهم.

 

وی افزود:  ما بازی را باختیم و شاید این ما را به سمت جلو حرکت دهد. احتمالا اعتماد به نفس بیش از حد داشتیم. پیروزی در مسابقات همیشه مهم است و امروز ما سه بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردیم، علاوه بر آن موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می آیند. نکته خوب ماجرا این است که با وجود تمام این شرایط هنوز هم تیم صعود کننده خودمان هستیم. همه می خواهند در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس قهرمان شوند و ما هم برای هر دو جام مبارزه خواهیم کرد. بگذارید ببینیم چه پیش خواهد آمد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز