خبرگزاری کار ایران

محمدی: رفتن به جام جهانی عادی شده است و همه منتظر صعود تیم امید به المپیک هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۷۸۴

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد اگر از این تیم حمایت شود مطمئناً به مسابقات المپیک صعود می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی پس از پیروزی تیم فوتبال امید مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به لطف خدا دو بازی خیلی جدی و محکم را انجام دادیم به ویژه بازی امروز که با نفرات اصلی پرسپولیس روبه‌رو شدیم. این بچه‌ها کوه انگیزه هستند مخصوصاً اینکه مربیان خوبی مثل مهدوی‌کیا بالای سر این تیم حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازیکنان تجربه کسب کنند تا برای مسابقات مقدماتی المپیک پاریس آماده شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی صورت نگرفت و در لحظه آخر نتوانستیم هماهنگ کنیم تا بازی را آنجا برگزار کنیم. ظاهراً طبق تعرفه‌ای که وجود دارد درخواست یک مبلغی کرده بودند. متأسفانه ما دیر اقدام کردیم و اگر زودتر می‌گفتیم شاید کار انجام می‌شد. طبق تعرفه نه چیزی بیشتر خواسته بودند و نه کمتر، اما با دوستان که صحبت کردیم گفتند بهتر است اینجا (کمپ تیم‌های ملی) بازی کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید در واکنش به گلایه مهدوی‌کیا برای انجام ندادن بازی‌های تدارکاتی مناسب خاطر نشان کرد: آقامهدی حق دارد. ما یک مقدار عقب هستیم و کارمان بسیار سخت است. با توجه به اینکه مهدوی‌کیا تصمیم دارد با بازیکنان زیر 21 سال نفرات تیم را تشکیل دهد، کارمان بسیار سخت است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این عقب‌افتادگی را جبران کنیم. من از همه خواهش می‌کنم که کمک کنند. این تیم پتانسیل بالایی دارد و نیاز به بازی‌های تدارکاتی خارجی داریم تا با یک تیم کامل برای مسابقات مقدماتی آماده شویم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که «شرایط برای صعود تیم آماده است یا باید منتظر ناکامی‌های گذشته باشیم؟»، عنوان کرد: در حال حاضر همه جوره هم فدراسیون و هم کمیته ملی المپیک از تیم امید حمایت می‌کنند و تنها دغدغه سرمربی تیم آمادگی بچه‌هاست و اصلاً به دنبال این نیست که جابجایی صورت بگیرد. در مورد نتایج گذشته من نمی‌توانم نظر بدهم ولی مطمئناً اگر تیم حمایت شود با کادر فنی خوبی که داریم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. فکر می‌کنم دیگر جام جهانی رفتن برای مردم ما عادی شده است و همه منتظر صعود تیم امید به المپیک هستند. قول می‌دهم اگر از این تیم حمایت شود مطمئناً می‌توانیم به المپیک صعود کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز