خبرگزاری کار ایران

محمدی: ملاک ما تعامل با باشگاه‌ها است/ کار بسیار سختی در ازبکستان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۴۷۴

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: سعی می‌کنیم با باشگاه تعامل و تمام بازیکنان مدنظرمان را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی در حاشیه تمرین تیم امید کشورمان گفت: به لطف خدا و کمک دوستان همه کارها انجام و قراردادها تنظیم شد. اردو را هم قبل از عید استارت زدیم و بچه‌هایی که کمتر تاکنون در در اردوها حضور داشتند را در اردو داریم تا شانس کسی ضایع نشود. در فروردین اردوهای جدی ما برگزار می‌شود. 2 تا 9 فروردین و همچنین 20 تا 25 فروردین دو اردوی دیگر داریم. در تلاش هستیم قبل از اعزام به ازبکستان یک اردو در اردیبهشت‌ماه و بعد از ماه رمضان داشته باشیم.

وی در خصوص تداخل اردوهای تیم امید با برنامه لیگ برتر، گفت: این مشکل را برای بازی‌های تاجیکستان هم داشتیم. قطعاً‌ ملاک ما این است که با باشگاه‌ها تعامل کنیم. مهدوی‌کیا همه شرایط باشگاه‌ها را در نظر می‌گیرد. می‌دانیم بازی‌های لیگ قهرمانان،‌ لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شود و اولویت بازیکنان هم تیم‌های باشگاهی است،‌ ولی ما نمی‌توانیم این شانس را از بچه‌های جوان بگیریم که دوست دارند در تیم امید بازی کنند. سعی می‌کنیم با باشگاه تعامل کرده و تمام بازیکنان مدنظر را داشته باشیم؛ چون کار ما خیلی سخت است. ازبکستانِ میزبان، قطر که همیشه در المپیک مدعی است و همچنین ترکمنستان را در گروه‌مان داریم. امیدوارم با تعامل خوب با سازمان لیگ بازی‌ها به نحوی کار پیش رود که با نفرات کامل 10 تا 11 روز قبل از مسابقات به ازبکستان اعزام شویم.

مدیر تیم امید در مورد اینکه در بازی‌های تاجیکستان فقط یک تا دو بازیکن از هر تیم دعوت شده بود و آیا ممکن است این اتفاق دوباره رخ دهد؟ عنوان کرد: طبق مصوبه هیئت رئیسه باشگا‌ه‌ها موظف هستند هر زمانی که تیم امید بخواهد دو بازیکن را در اختیار این تیم بگذرند. مهدوی کیا هم تمام فکرش این است که کمترین آسیب به تیم‌های لیگ برسد. مشکلی با تیم‌های میانه جدولی نخواهیم داشت و فقط تیم‌های انتهای جدولی می‌ماند؛ همانطور که گفتم امیدوارم با تعامل همه بازیکنان را داشته باشیم.

محمدی افزود: شاکله تیم ما بازیکنانی هستند که به المپیک پاریس می‌روند. بازیکنان 23 ساله هم می‌توانیم با خودمان ببریم ولی نظر مهدوی‌کیا این است که با بازیکنان 21 ساله برویم تا با تجربه شوند. ان‌شاءالله در بازی‌های کشورهای اسلامی هم با همین بچه‌ها خواهیم رفت و در نهایت هم در بازی‌های المپیک آسیایی شرکت خواهیم کرد. ممکن است از یکی، دو بازیکن 23 ساله در آن مسابقات استفاده کنیم،‌ ولی در کل تلاش‌مان این است که با بچه‌هایی که سن‌شان به المپیک پاریس می‌خورد کارمان را ادامه دهیم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی دوم تا نهم فروردین با نفرات اصلی برگزار خواهد شد؟ گفت: فعلاً بازیکن اصلی و فرعی نداریم؛ در حال حاضر همه بچه‌ها را می‌بینیم، بچه‌های این اردو هم اصلی هستند،‌ ولی چون دوم تا نهم فروردین فیفادی است بازیکنان لیگ برتری را می‌بینیم تا بتوانیم در اردوی آخر با ادغام بچه‌ها در آخر فروردین نفرات نهایی را بشناسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز