خبرگزاری کار ایران

خدابنده‌لو: تفکر مهدوی کیا اروپایی است و فدراسیون باید پای او بماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۷۷۵

کاپیتان تیم ملی امید گفت: اگر فدراسیون پای مهدوی کیا بماند و ما هم بتوانیم نتایج ایده آل بگیریم، اتفاقات خوبی می افتد.

به گزارش ایلنا، محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی تیم ملی امید مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اردوی کاملا خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از 5 ماه تعطیلی شرایط خوبی داشتیم. در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات با کیفیتی انجام دادیم. دو بازی ایده‌آل مقابل دو تیم لیگ برتری داشتیم که در هردو خداراشکر نتیجه خوبی گرفتیم.

کاپیتان تیم ملی امید در مورد گلایه مهدوی کیا از کمبود بازی تدارکاتی گفت: صددرصد به بازی های تدارکاتی قوی‌تر نیاز داریم. تیمی که بعد از بازی های تاجیکستان 5 ماه تعطیل بوده و انتظار هم از آن زیاد است، باید اردوهای خوبی داشته باشد. امیدوارم از این به بعد که فیفا دی هم نداریم باشگاه‌ها همکاری کنند تا بتوانیم اردوهای خوبی داشته باشیم. همه توقع دارند نتیجه بگیریم پس باید حمایت شویم.

وی در مورد اینکه چگونه می توان به المپیک رسید، عنوان: اصلی ترین دلیل موفقیت ثبات است. ثبات داشتن می تواند به تیم کمک کند. فارغ از هر نتیجه ای مهدوی کیا باید بماند. تفکر او دارد فوق العاده خوب است که از اروپا برای ما آورده و به کیفیت ما کمک می کند. اگر فدراسیون پای مهدوی کیا بماند و ما هم بتوانیم نتایج ایده آل بگیریم، اتفاقات خوبی می افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز