خبرگزاری کار ایران

ستارگان فوتبال در جشن کودکان قطری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۹۸۰

بنیاد فیفا از آغاز همکاری با نسل جدید فوتبالیست ها در قطر خبر داد.

به گزارش ایلنا،فیفا و فدراسیون فوتبال قطر تفاهم نامه ای را به امضا رسانده اند تا با ارائه ابتکارات متنوع نسل جوان فوتبالیست های قطری را در آستانه جام جهانی 2022 تقویت کنند.

به همراه امضا این  تفاهم نامه،مراسمی در ورزشگاه لوسیل که قرار است فینال جام جهانی 2022 در آن برگزار شود،با حضور  اعضای بیش از 80 مدرسه فوتبال از سرتاسر قطر به انجام رسید.

میهمانان ویژه این مراسم ژوری ژورکائف،رئیس بنیاد فیفا به همراه تیم کهیل و نایجل دی یانگ بودند.

یوری ژورکائف در این باره عنوان کرد:فوتبال برای مدرسه های فوتبال مهم ترین پروژه ما در بنیاد فیفاست.اگر بخواهم در چند کلمه این موضوع را خلاصه کنم،دو واژه بسیار مهم در برنامه ما وجود دارد و آن هم مدرسه و فوتبال است.

وی افزود:ما دو موضوع بسیار مهم را برای جامعه ترکیب می کنیم؛آموزش و ورزش.در ورزش می توانیم اعتماد به نفس،اعتماد و اتحاد را به دست بیاوریم.گاهی برد گاهی شکست.همین تمرین را از مستطیل سبز می توانیم به زندگی واقعی انتقال دهیم.به همین دلیل از اینکه در قطر هستیم بسیار خوشحالیم.کشوری که با برگزاری جام جهانی فوتبال را به یک سطح بالاتر می برد.

تیم کهیل درباره این مراسم گفت:فکر می کنم بسیار هیجان انگیز بود.حرکت فیفا به سمت مدارس فوتبال.وقتی نخستین قدم را برداشتیم من در لبنان بودم.باورنکردنی بود چون تاثیر مستقیم و مثبتی روی این کشور و جامعه محلی داشت.حالا ما در قطر هستیم.بزرگترین نمایش روی کره زمین اینجا قرار است برگزار شود و همه تلاش زیادی می کنند تا یک تجربه غیرقابل باور را در جام جهانی بسازند.یوری ژورکائف در این مدت بر روی گرس روت کارهای زیادی انجام داده است.کودکان قطری اینجا تحت آموزش قرار می گیرند و بسیار فعال هستند.

نایجل دی یانگ هم درباره این موضوع اظهار داشت:این کودکان به فوتبالیست های بزرگ نگاه می کنند و این بسیار مهم است که می بینند ستارگان فوتبال هم آدم های عادی هستند.با همان تواضعی که از آنها انتظار وجود دارد.اینجا درباره فوتبال صحبت می شود اما سعی بر این است کاری کنیم که این چهره ها تبدیل به انسان های بهتری شوند.این مهم ترین هدف ماست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز