خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس فدراسیون فوتبال قطر به همتای ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۹۹

رییس فدراسیون فوتبال قطر، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران و صعود به عنوان اولین تیم آسیا به جام جهانی قطر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک ملک حمد بن خلیفه آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر به رییس فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است:

آقای شهاب الدین عزیزی خادم

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

به نمایندگی از خانواده فوتبال قطر، مایلیم از این فرصت استفاده کرده و به شما و تیم ملی تان به خاطر راهیابی موفقیت آمیز به جام جهانی فوتبال ٢٠٢٢ که سال آینده در قطر برگزار می شود، تبریک بگوییم.

با توجه به مشکلاتی که به واسطه COVID-19 برای بازیکنان، خانواده‌های آنها و کل ملت‌ها ایجاد شده، برایم واقعا لذت بخش بود که سفر تیم ملی ایران را در مسابقات مقدماتی دنبال کنم. گروه و تمامی نفراتی که تیم ملی فوتبال را حمایت کرده اند، باید به ویژه به موفقیت خود و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ٢٠٢٢ قطر افتخار کنند.

همچنین از این فرصت استفاده می‌کنیم و تعهد قلبی خود را برای عمل به وعده‌ای که در سال ٢٠١٠ داده‌ایم، یعنی سالی که به ما پیشنهاد میزبانی جام جهانی فوتبال ٢٠٢٢ داده شد، تکرار می‌کنیم. ما متعهد شدیم که یک تجربه شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی را ارائه دهیم، نه تنها برای میلیون‌ها هوادار که نماینده ملت‌های‌شان هستند، بلکه برای بازیکنان و کارکنانی که خستگی‌ناپذیر برای رسیدن به دور پایانی این رقابت‌ها تلاش کرده‌اند.

علاوه بر این، از این فرصت هم استفاده می‌کنیم و برای شما بهترین‌ها را در راه کسب آمادگی‌های لازم برای جام جهانی قطر آرزو می‌کنیم.

مشتاقانه منتظر حضور شما در اولین جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب هستیم و مطمئن هستیم که تجربه شما به برآورده شدن کمک خواهد کرد و خاطرات زیادی را برای دهه های آینده به یادگار می‌گذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز