خبرگزاری کار ایران

آزمون: شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۱۱۰

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال گفت: تازه اول راه هستیم و برای موفقیت باید با برنامه ریزی گام برداریم.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا گفت: این قهرمانی را به مردم عزیز کشورم تبریک می گویم. با اقتدار هر سه تیم حاضر در این مسابقات را شکست دادیم و قهرمان شدیم. تازه اول راه هستیم و برای موفقیت باید با برنامه ریزی گام برداریم تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیریم.

وی در خصوص دیدار ایران و قرقیزستان ادامه داد: بازی سختی را داشتیم. بارش باران شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود و در نیمه نخست با اشتباه یکی از بازیکنان، از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.ملی پوشان در نیمه دوم با تمرکز و دقت بالاتری بازی کرند و در نهایت مسابقه را با نتیجه دو بر یک بردیم.

آزمون گفت: فشار زیادی روی بازیکنان بود، قدرت تیمی بالایی قرقیزها داشتند و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند اما توانستیم برآنها غلبه کنیم و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم. شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند و امیدوارم حمایتهای مسئولین همانند قبل از این تیم ادامه دار باشد تا در پیکارهای مهم پیش رو( قهرمانی آسیا) عملکرد بهتر و قابل قبولی داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز