خبرگزاری کار ایران

کلوپ: به موقع باختن خود یک هنر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۹۳

سرمربی لیورپول معتقد است این تیم به موقع برابر اینتر شکست خورد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته شاگردان یورگن کلوپ علی رغم اینکه با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آنفیلد برابر اینترمیلان شکست خوردند اما با توجه به پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا موفق شد در مجموع با نتیجه 2 بر یک به برتری برسند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

یورگن کلوپ سرمربی قرمزها بعد از شکست این تیم برابر اینتر در نشست خبری این بازی گفت: 

 پیت کراویتس دستیار من همیشه به من می‌گوید که هنر فوتبال این است که در مسابقات درست ببازی. من هنوز از این جمله متنفرم ولی اگر ما باید برای پیشرفت در جدالی شکست می‌خوردیم، این بازی امشب بود. ما باختیم ولی توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و از طرفی دیگر به خودمان بیاییم.من خیلی خوشحالم که توانستیم به مرحله بعدی برسیم. به نظرم با توجه به نمایشمان در بازی رفت و برگشت، لیورپول مستحق صعود بود.

وی خاطرنشان کرد:

اینترمیلان واقعا تیم خوبی است. آنها مثل لیدزیونایتد بیلسا بودند، تیمی قوی ولی با کیفیت بالاتر. بازی با آنها بسیار سخت بود.من نمی دانم چرا انقدر در خصوص اخراج سانچز صحبت می‌کنند. خیلی واضح بود. سانچز در هوا بود، پایش به توپ خورد ولی در انتها نتوانست مانع برخورد پایش به فابینیو شود. به نظرم کارت زرد او بسیار واضح بود ولی اتفاقا خوش شانس بود که در نیمه اول پس از خطا روی تیاگو کارت قرمز نگرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز