خبرگزاری کار ایران

بازیکن سابق منچسترسیتی: رونالدو شادی گلش را از من تقلید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۹۴

ترور سینکلر، بازیکن سابق منچسترسیتی معتقد است که شادی گل معروف "SIUUU" کریستیانو رونالدو را او ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، تروور سینکلر به طرز عجیبی ادعا کرده است که او بود که جشن نمادین "SIUUU" کریستیانو رونالدو پس از گلزنی را ایجاد کرده است.

ملی پوش سابق انگلیس که بین سال های 2003 تا 2007 برای منچسترسیتی بازی کرد، در مجموع 82 بازی برای سیتیزن ها انجام داد و 6 گل به ثمر رساند. دو تا از این گل ها در دربی های منچستر به ثمر رسید. او یک بار در پیروزی 3-1 در ژانویه 2006 و گل دیگر را در 14 مارس 2004 به ثمر رساند - همان بازی که در آن به شکلی به یاد ماندنی گلزنی خود را جشن گرفت.

سینکلر اخیراً درباره آن شادی گل صحبت کرده است. در واقع، وقتی در مصاحبه با تاک اسپورت از او پرسیده شد که آیا به یونایتد گلزنی کرده است، او گفت: "در واقع گل زدم، از شما متشکرم! این در واقع زمانی است که شادی گل معروف "Siu" ایجاد شد. من گل زدم، فقط فرار کردم، پیراهنم را درآوردم، کاملا به وجد آمدم. و همانطور که به سمت خط کناری می دویدم، فقط چرخیدم و همه بازیکنان به نوعی به سمت من دویدند. اما من واقعاً فکر می کنم شادی گل "SIUUU" رونالدو در آنجا متولد شد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز